  • 11. Data: 2002-10-28 14:23:21
    Temat: Re: czy udało się komuś opłacać nie swój rachunek przez polecenie zapłaty ?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apjgo9$nae$1@news.tpi.pl, blad wrote:

    > Takie "podanie" zostawiasz w byle jakim sekretariacie każąc soie
    > podstemplować kopię "otrzymano" i datownik

    Acha, dzięki, już rozumiem, i właśnie taki sekretariat jest w "moim" BOKu ;)

  • 12. Data: 2002-10-28 20:24:18
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:apj1f7$e4b$1@news.tpi.pl...
    > mam w PKO BP zlecenie stałe - opłacam rachunek telefoniczny za telefon
    żony

    > w związku z promocją Plus'a chcę opłacać ten rachunek przy pomocy
    polecenia
    > zapłaty
    >
    > w Plusie i PKO na początku twierdzą, że chyba się nie da, a po dłuższej
    > dyskusji twierdzą, że tak naprawdę nie wiedzą
    >
    > czy ktoś wie jak skutecznie to zrobić ?

    Ja z kolei przy PZ w Idei wypełniłem formularz tak:
    - w polach dla operatora wpisałem dane abonenta,
    - w polach dla banku wpisałem dane posiadacza rachunku. Ale to chyba nie tak
    miało być, bo najpierw PZ odrzucili, potem wyjaśniłem to jednemu zBOKowi,
    potem drugiemu i chyba po 20 telefonach PZ miałem aktywowane i działa ;-)!

  • 13. Data: 2002-11-05 07:24:27
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Mon, 28 Oct 2002 13:49:38 +0100, "BUCKS"
    <b...@u...to.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    >Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    >w wiadomości news:apj1f7$e4b$1@news.tpi.pl...
    >żony

    >polecenia

    >Normalnie wypelniasz druk PZ a twoj wierzyciel niech sobie zaznaczy ze
    >placisz np. Ty za zone albo mame itd.
    >Nie ma najmniejszego problemu. Ja tak place za tel w TPSA i nikt nie robil
    >problemow, wiec jak w TPSA nie robili to gdzie indziej tez nie powinni :P

    moja sytuacja jest taka:
    1. Faktury za telefon z Polkomtela przychodzą na moje przedsiębiorstwo
    (jednoosobowa DG)
    2. eKonto w Lukasie mam "na nazwisko"
    3. Złożyłem polecenie zapłaty do Polkomtela, oczywiście wypełniając
    rubryki "na nazwisko"
    4. Polkomtel obciążył "na firmę"
    5. Lukas powiedział "nie zgadza się"
    6. Zapłaciłem kartą, gdy wyjaśniłem, że Polkomtel nie może obciążać
    konta "na nazwisko". Nie mają nic przeciw przelewom z kont
    "nazwiskowych", nie mają nic przeciwko zapłacie kartą "na nazwisko",
    ale obciążać rachunku dłużnika podając jego dane - nie mogą.
    7. Odwołałem PZ.

    Nie to nie. W końcu PZ jest wygodniejszy dla operatora (jeszcze mi się
    przez parę lat nie zdarzyło spóźnić z zapłatą rachunku, więc argument,
    że "nie muszę pamiętać" jest słaby).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski