eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy udało się komuś opłacać nie swój rachunek przez polecenie zapłaty ? › Re: czy udało się komuś opłacać nie swój rachunek przez polecenie zapłaty ?
  • Data: 2002-10-28 20:24:18
    Temat: Re: czy udało się komuś opłacać nie swój rachunek przez polecenie zapłaty ?
    Od: "corner" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:apj1f7$e4b$1@news.tpi.pl...
    > mam w PKO BP zlecenie stałe - opłacam rachunek telefoniczny za telefon
    żony

    > w związku z promocją Plus'a chcę opłacać ten rachunek przy pomocy
    polecenia
    > zapłaty
    >
    > w Plusie i PKO na początku twierdzą, że chyba się nie da, a po dłuższej
    > dyskusji twierdzą, że tak naprawdę nie wiedzą
    >
    > czy ktoś wie jak skutecznie to zrobić ?

    Ja z kolei przy PZ w Idei wypełniłem formularz tak:
    - w polach dla operatora wpisałem dane abonenta,
    - w polach dla banku wpisałem dane posiadacza rachunku. Ale to chyba nie tak
    miało być, bo najpierw PZ odrzucili, potem wyjaśniłem to jednemu zBOKowi,
    potem drugiemu i chyba po 20 telefonach PZ miałem aktywowane i działa ;-)!