  • 1. Data: 2003-05-19 18:27:38
    Temat: czy to moja platnosc karta?
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Witam,

    Przegladajac historie platnosci karta inteligo mam watpliwosci
    czy jedna z platnosci na pewno jest moja (na stacji benzynowej -
    zazwyczaj staram sie nie brac rownych kwot, a tu jest 30zl)
    ale akurat bylem daleko poza moim miastem i czy bralem 6 czy
    5 razy paliwo ciezko mi stwierdzic.

    Czy jakos mozna wyjasnic czy to ja? jaka jest procedura, czy tylko
    ewentualna reklamacja? chodzi mi o to aby mi potwierdzili albo
    nie czy to ja podpisalem platnosc, da sie sprawdzic nie ponoszac
    zbytnich kosztow jesli okaze sie ze to jednak bylem ja?

    p.

  • 2. Data: 2003-05-19 18:31:55
    Temat: Re: czy to moja platnosc karta?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Pitus" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie czy to ja podpisalem platnosc, da sie sprawdzic nie ponoszac
    > zbytnich kosztow jesli okaze sie ze to jednak bylem ja?

    A czemu od razu wyrzucasz "slipy"???, a nie dopiero jak zweryfikujesz je z
    wyciągiem???
    Sprawdzić możesz, ale procedura jest płatna

  • 3. Data: 2003-05-19 18:32:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Mon, 19 May 2003 20:31:55 +0200, berdycz <p...@b...pl>
    napisał:

    > Sprawdzić możesz, ale procedura jest płatna

    Procedura sprawdzenia jest platna.

    Procedura reklamacji jest bezplatna

    Polska to dziwna kraj

    M.

  • 4. Data: 2003-05-19 19:34:05
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprpfm4yf5139mw6@news.tpi.pl...
    > Procedura reklamacji jest bezplatna

    Nieuzasadniona reklamacja jest dodatkowo płatna :-)

  • 5. Data: 2003-05-19 19:59:37
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nieuzasadniona reklamacja jest dodatkowo płatna :-)

    Podstawa?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-05-19 19:59:44
    Od: "viacomp.com.pl" <b...@u...viacomp.com.pl>

    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    > wiadomości news:oprpfm4yf5139mw6@news.tpi.pl...
    >
    > Nieuzasadniona reklamacja jest dodatkowo płatna :-)

    próbował tak robić swego czasu PeKaO S.A.
    i już nie próbuje odkąd bodajże Urząd Ochrony Konkurencji nałożył na niego
    za to karę

  • 7. Data: 2003-05-19 20:00:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > nie czy to ja podpisalem platnosc, da sie sprawdzic nie ponoszac
    > zbytnich kosztow jesli okaze sie ze to jednak bylem ja?

    Jest w TOiP pozycja - wydanie kopii dokumentu potwierdzającego obiciązenie,
    czy jakoś tak. Pytaj i-linek.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2003-05-20 09:05:01
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Jest w TOiP pozycja - wydanie kopii dokumentu potwierdzającego obiciązenie,
    > czy jakoś tak. Pytaj i-linek.
    po co placic
    lepiej zlozyc reklamacje, pko sciagnie slipa od sprzedawcy i sami wyjasni
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 9. Data: 2003-05-20 09:59:27
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Użytkownik "Pitus" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A czemu od razu wyrzucasz "slipy"???, a nie dopiero jak zweryfikujesz je z
    > wyciągiem???

    To jest problem. Ja dziennie mam z 5 nowych slipów. Niby portela nosić już
    nie trzeba, tylko worek na "slipy" ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 10. Data: 2003-05-20 10:01:27
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > To jest problem. Ja dziennie mam z 5 nowych slipów. Niby portela nosić już
    > nie trzeba, tylko worek na "slipy" ;-).

    Nie az tak zle - ja wsyztskie slipy trzymam w koszulce A5 - pogrupowane na
    VISA, MC i AmEx - kazdy osobno pospinane - potem tylko dopinam do
    odpowiedniej kupki i z odszukaniem jakiegokolwiek slipa nie mam
    najmniejszego problemu.

    --
    JaKI