  • 11. Data: 2013-07-29 12:40:54
    Temat: Re: czy tak mozna, ze
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > A przeczytaj regulamin. Na pewno masz zapis o tym, że karta nie jest
    > twoją własnością tylko banku i nie wolno ci jej nikomu udostępniać.

    pytanie "czy można" można rozpatrywać na co najmniej kilku poziomach:
    1) jaka kara mi grozi za ...
    2) jakie niebezpieczeństwa i niedogodności grożą mi gdy ...
    3) czy bank nie ma nic przeciwko żebym ja...
    4) czy takie postępowanie narusza ogólnie obowiązujące przepisy
    prawa czy narusza jedynie bezprawne widzimisię banku

  • 12. Data: 2013-07-29 13:27:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mierzvoj" X...@8...73.65.88

    > ...dam druga debetowke do mojego konta zonie mojej do
    > uzytkowania? Nie bedzie problemu przy placeniu, ze tam
    > nazwisko konczy sie na ...ski a nie ...ska? pozdrawiam

    Tak nie warto!!! Są bezimienne naklejki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-07-29 14:46:29
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-07-29 08:16, xcpy pisze:
    > Banki placa osobom, ktore zatrzymaly karty
    > nienalezace do wlasciciela (chyba cos ok. 300zl od karty).
    >
    > Wiekszosc sprzedawczyn/sprzedawcow wie o tym
    > i nie ma na to wywalone -
    > - zreszta jakbys zarabial 1200zl na miesiac,
    > tez nie mialbys wywalone na takie bonusy :).

    Będę wdzięczny za przetłumaczenie tego na język polski.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 14. Data: 2013-07-29 15:03:02
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-07-29 12:40, Sebastian pisze:
    > pytanie "czy można" można rozpatrywać na co najmniej kilku poziomach:

    Na jednym. Jak się umówiłeś z bankiem?

> [...]
    > 4) czy takie postępowanie narusza ogólnie obowiązujące przepisy
    > prawa czy narusza jedynie bezprawne widzimisię banku

    Cała reszta jest dość jasna: można. Tak samo jak można kogoś zabić,
    kwestia ewentualnych konsekwencji. Ale chyba nie o to pytał autor. Bo
    przecież nikt mu nie zabroni dać czyjejś karty kasjerce.

    Marcin

  • 15. Data: 2013-07-29 15:15:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > i nie ma na to wywalone -
    > - zreszta jakbys zarabial 1200zl na miesiac,
    > tez nie mialbys wywalone na takie bonusy :).

    Sprzedawcom "na kasie" bank płaci?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2013-07-29 16:26:56
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Będę wdzięczny za przetłumaczenie tego na język polski.

    Jesli sprobujesz zaplacic np. w Zabce nie swoja karta,
    to sprzedawca/sprzedawczyni ma prawo zarekwirowac
    owa karte i zglosic to do banku - bank wyplaci takiej osobie "nagrode"
    (chyba 300zl, ale dopytam jeszcze).

  • 17. Data: 2013-07-29 16:29:05
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Sprzedawcom "na kasie" bank płaci?

    Tak.
    Wiem o tym od ekspedientki pewnego sklepu,
    ktora dostala juz taki bonus (od banku? od visy? dopytam...).

    Opowiadala mi o tym ze 2 lata temu a ze pamiec mam kiepska,
    to szczegoly pozapominalem :/

  • 18. Data: 2013-07-29 18:49:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-07-29 16:26, xcpy pisze:

> [...]

    Jeszcze raz: będę wdzięczny za przetłumaczenie *tego* na język polski.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 19. Data: 2013-07-29 19:02:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Akarm <a...@w...pl> writes:

    > Jeszcze raz: będę wdzięczny za przetłumaczenie *tego* na język polski.

    "Większość sprzedawców wie, że za wychwycenie podejrzanej karty ma
    nagrodę pieniężną. I raczej im na tej nagrodzie zależy.
    Zresztą podejrzewam, że gdybyś zarabiał 1200 na miesiąc, to również na
    dodatkowj kasie z tego tytułu by Ci zależało"

    Może być?
    KJ

    MSDOS is not dead, it just smells that way.
    -- Henry Spencer

  • 20. Data: 2013-07-29 19:57:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-07-29 19:02, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > Zresztą podejrzewam, że gdybyś zarabiał 1200 na miesiąc, to również na
    > dodatkowj kasie z tego tytułu by Ci zależało"

    O rany! Dużo czytam (czasem nawet wypowiedzi gimnazjalistów), ale w
    życiu nie wpadłbym na takie tłumaczenie. Dziękuję.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl