eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny? › Re: czy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?
    From: "Marcin" <n...@n...ocm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy obecny system finansowy Kanady (i Polski) jest niedorzeczny?
    Date: Sat, 17 Dec 2005 17:43:39 +0100
    <dn9qhc$lco$2@nemesis.news.tpi.pl> <s...@p...ani>
    <dnbkvh$erl$1@nemesis.news.tpi.pl> <dnbni9$4l1$1@inews.gazeta.pl>
    <dnbuhl$fo3$1@nemesis.news.tpi.pl> <dnc0ih$n27$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dncmvu$55s$1@nemesis.news.tpi.pl> <dnco9q$4fd$1@inews.gazeta.pl>
    <dncpmm$j0u$1@atlantis.news.tpi.pl> <dncql7$em3$1@inews.gazeta.pl>
    <dnda8u$q11$1@nemesis.news.tpi.pl> <dnjk11$b8e$1@inews.gazeta.pl>
    <dnjkvl$q7k$1@nemesis.news.tpi.pl> <dnkbbu$d1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dnq4vv$6pn$1@inews.gazeta.pl> <dnsvpg$mip$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <do0j3n$s9t$1@inews.gazeta.pl> <do11k3$jqf$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Witam

    Użytkownik "Jurek Wawro" <j...@W...tenar.pl> napisał w wiadomości
    news:do11k3$jqf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Bo gdy na przykład ktoś okradnie własną firmę
    > i ucieknie z pieniędzmi za granicę,
    > a dla zatarcia śladów wznieci pożar - to trudno dostrzec
    > sposób, by to wykorzystać "dla dobra wszystkich ludzi".

    To juz jest przestepstwo i sprawca powinien byc scigany, zlapany
    a nastepnie po procesie (o ile udowodniono wine) surowo ukarany
    bez zadnego prawa laski.
    Panstwo liberalne to nie znaczy panstwo slabe ani, ze nie obowiazuja
    zadne zasady.
    Mi chodzilo o inny rodzaj chciwosci. Poniewaz chce zarabiac wiecej
    to np. ide na studia a nie od razu do pracy,zmieniam miasto zamieszkania
    bo w innym jest firma, ktora mi
    zaplaci wiecej. Chociaz moglbym pozostac na swoim poziomie i zyc
    spokojnie to jednak staram sie rozwijac by awansowac w pracy
    i zarabiac wiecej, moze zalozyc wlasna firme. Poniewaz jestem leniwy
    to odkladam pieniadze
    bym mogl przejsc sobie wczesniej na emryture (chociaz dobrze wiem,
    ze nie przejde pewnie bo jeszcze bede chcial zarobic) i zyc z oszczednosci.
    Dzieki temu sa pieniadze na rozne kredyty.

    > Teraz też "nie bardzo zależą".
    > Tak wówczas, jak teraz najważniejsze było miejsce w systemie.

    Nie zawsze. Ludzie ktorzy mi najczesciej mowia o tym, ze nie moga
    znalesc pracy bo wszedzie tylko przyjmuja rodzine, kolegow itp. to
    najczesciej niewiele potrafia, maja wyksztalcenie nieprzydatne pracodawcy
    lub nie chca nawet slyszec o przeprowadzce do miasta gdzie jest praca.
    Mowie oczywiscie o zarobkach pozwalajacych przezyc bez problemu,
    splacac mieszkanie, pojechac na wkacje czyli bez zadnych szalenstw.

    > Lekarze są różni : dobrzy i źli.

    Jak przedstawiciele kazdego zawodu.

    Pozdrawiam

    Pa