  • Data: 2019-04-11 20:31:13
    Temat: Re: czy korzystacie z IKZE?
    Od: xbartx <x...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/11/19 6:33 PM, RobertS wrote:

    > to coś zupełnie innego, tutaj masz konto, z którego możesz kasę w każdej
    > chwili wypłacić
    >
    > jak ktoś nie ma to polecam sprawdzić (przy liczeniu PIT) jakie byłyby
    > korzyści

    No to jest coś zupełnie innego, bo konto i pieniądze na nim są Twoje a
    nie tak jak w przypadku OFE w rękach nienasyconej hydry ;)
    Ogólnie to wychodzi że IKE i IKZE w zależności co kto lubi ma jako taki
    sens. No chyba że ktoś wierzy w emeryturę z jeZUSa za 20-30 lat to wtedy
    fakt, nie ma coś się w to bawić he he.

    Xenocide