  • 1. Data: 2005-10-14 23:44:44
    Temat: czy banki sprawdzaja karty kk innych bankow?
    Od: "pikselon" <n...@o...pl>

    witam

    Mam kk visa mbanku i chcialbym zalatwic kk mc w innym banku bph lub lukas czy
    ing. W formularzu trzeba wpisac jaki mamy limit na karcie visa mbanku - czy bank
    (bph/ing/lukas) bedzie to sprawdzal pytajac mbank? Czy banki wymeniaja takimi
    informacjiami o kk?

    pozdrawiam wszystkich

    pikselon

  • 2. Data: 2005-10-15 06:53:01
    Temat: Re: czy banki sprawdzaja karty kk innych bankow?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 15 Oct 2005 01:44:44 +0200,
    osoba podpisana: pikselon <n...@o...pl>
    napisała:
> [...]
    > (bph/ing/lukas) bedzie to sprawdzal pytajac mbank? Czy banki wymeniaja takimi
    Karty mBanku lądują w BIKu, a z kolei BPH odpytuje BIK. Jak jest z ing i
    lukasem - nie wiem.

    KJ

    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.

  • 3. Data: 2005-10-15 19:50:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pikselon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    Wpisanie tam nieprawdy jest samo w sobie bez względu na skutki i
    powody przestępstwem opisanym w art. 297 kk. Opłaci się ryzykować?