    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: cyrk w BZ WBK
    Date: Tue, 21 Oct 2008 22:19:29 +0200

    mam allekartę od jakiegoś czas i jak na razie jest to moja główna karta,
    jednak z wyrobieniem jej też miałem jazdę:

    1. złożyłem wniosek przez net o 10.20
    2. 10.30 dzwonią z banku i mówią, że wstępnie decyzja pozytywna i mam
    się udać do placówki w celu podpisania umowy
    3. 10.45 jestem w placówce, a tak NIKT NIC nie wie, bo do nich info
    dociera z opóźnieniem (ach ta centrala), kobita wypełniła wszystkie
    papiery (ręcznie) jeszcze raz, potwierdziła tel. zarobki w firmie (kk
    była na oświadczenie) i po 30 min. temat był załatwiony
    4. kartę i PIN otrzymałem jakiś tydzień później
    to jeszcze nie koniec
    5. zmieniłem w bankomacie PIN i idę płacić i PIN nieprawidłowy!
    2x taki komunikat więc zapłaciłem inną kartą, następnego dnia wszystko
    było już ok...

    mimo wszystko jestem zadowolony ;-)

    --
    pozdrawiam