  • 1. Data: 2002-08-01 06:44:31
    Temat: co to za prowizja mBanku ?
    Od: "ArowB" <a...@a...pl>

    prowizja - wypłata z atm krajowego ? -7,50ZŁ z konta mi zabrali
    a przecież wybrałem pieniądze z bankomatu euronetu ?
    co ma być bezpłatne przecież?

  • 2. Data: 2002-08-01 07:32:59
    Temat: Re: co to za prowizja mBanku ?
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "ArowB" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > prowizja - wypłata z atm krajowego ? -7,50ZŁ z konta mi zabrali
    > a przecież wybrałem pieniądze z bankomatu euronetu ?
    > co ma być bezpłatne przecież?

    moze z bankomatu Euronetu, ale stojacym w oddziale Millennium?

  • 3. Data: 2002-08-01 07:36:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > moze z bankomatu Euronetu, ale stojacym w oddziale Millennium?

    No wlasnie - ale czy to nie jest bankomat Millennium, obslugiwanym przez
    Euronet??

  • 4. Data: 2002-08-01 07:50:00
    Od: "ArowB" <a...@a...pl>

    hmmm
    jakies millenium tam widzialem na ekranie jako reklamowka ale euroent tez
    tam był
    a na pewno nie byl to bank, ot stojacy bankomat na zewnatrz
    no i ten bankomat
    stoi w Gdańsku Gmach PKP ul Podwale Grodzkie 1/7 i jest na liscie bankomatow
    euronetu
    i stał ze tak powiem na zewnatrz

    dostalem juz emial z mBanku ze otrzymam odpowiedz w najblizszych dniach.
    a swoja droga troche mnie wprowadzili w blad nawet jesli to byl z millenium
    to powinni zastrzec ze pobierana jest prowizja.
    Jedynem kryterium jest typ bankomatu w pobieraniu prowizji a nie gdzie on
    stoi w jakim oddziale
    to niech rozliczaj miedzy soba banki.

  • 5. Data: 2002-08-01 07:54:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jedynem kryterium jest typ bankomatu w pobieraniu prowizji a nie gdzie on
    > stoi w jakim oddziale
    > to niech rozliczaj miedzy soba banki.

    Kryterium jest czy jest to bankomat Euronetu czy nie. ;)
    To, ze jest _obslugiwany_ przez te firme - jeszcze nic nie znaczy. Ale jesli
    jest na liscie bankomatow - to byloby dziwne.. Czekaj co odpowiedza.

    P.S. JEsli nad bankomatem bylo logo Euronetu (to niebieskie) to to bl
    bankomat Euronetu 0- jesli nie to nie :)

  • 6. Data: 2002-08-01 08:20:22
    Od: "ArowB" <a...@a...pl>

    jest na liscie bo specjalnie szukalem

    > jest na liscie bankomatow - to byloby dziwne.. Czekaj co odpowiedza.

    no wlasnie sam jestem ciekaw......

    > P.S. JEsli nad bankomatem bylo logo Euronetu (to niebieskie) to to bl
    > bankomat Euronetu 0- jesli nie to nie :)

    hmm szczerze mowiac dont remember
    ale byla standardowa reklamowka Euronetu na ekranie przed wlozeniem karty w
    bankomat
    i wydaje mi sie ze to byl Euronet.
    No nic zobaczymy na pewno sie pochwale jak sie skonczylo całe zamieszanie.

  • 7. Data: 2002-08-01 09:02:22
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 1 Aug 2002 09:50:00 +0200, "ArowB" <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    >no i ten bankomat
    >stoi w Gdańsku Gmach PKP ul Podwale Grodzkie 1/7 i jest na liscie bankomatow

    Jesli jest na liscie na stronie mBanku to nie ma problemu. Po prostu
    zloz przez mlinie reklamacje a na pewno oddadza prowizje.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-08-01 09:24:22
    Od: <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > no i ten bankomat
    > stoi w Gdańsku Gmach PKP ul Podwale Grodzkie 1/7 i jest na liscie bankomatow

    Na ekranie bankomatu to mogla byc reklama.
    W okolicach Dworca Glownego Gdansk sa 2 bankomaty euronetu:
    jeden w hallu glownym - wchodzac od ulicy z lewej strony za tym wejsciem
    drugi w CityForum - przy EMPiKu

    PKP, Dworzec Główny ul. Podwale Grodzkie 1 24h
    EMPiK Megastore ul. Podwale Grodzkie 8 24h

    Jezeli wyciagales kase na zewnatrz 'gmachu dworca' to na 99% byl to bankomat
    mmiilleenniiuumm (dawny BigBG) - siedzi w scianie dworca,od strony peronow
    podmiejskich. Nie ma go na liscie bankomatow Euronetu na stronach mBanku:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/bankomaty/index
    lista.html#2379

    a niestety ona jest lista obowiazujaco jezeli chodzi o bezplatne wyplaty.
    (patrz TOiP mBanku` na stronach www)

  • 9. Data: 2002-08-01 10:14:27
    Od: "ArowB" <a...@a...pl>

    > Na ekranie bankomatu to mogla byc reklama.
    > W okolicach Dworca Glownego Gdansk sa 2 bankomaty euronetu:
    > jeden w hallu glownym - wchodzac od ulicy z lewej strony za tym wejsciem

    bede szukal w tym miejscu......

    > drugi w CityForum - przy EMPiKu

    ten znam ale byl wtedy "out of order"

    > PKP, Dworzec Główny ul. Podwale Grodzkie 1 24h
    > EMPiK Megastore ul. Podwale Grodzkie 8 24h

    hm no to sprawa sie wyjasnila bowiem wybralem kase na zewnatrz siedzacy w
    scianie dworca .......kurdeeeeee
    dzieki za informacje....uspokoiles mnie i wyjasnilo to cala sprawe.
    no coz 7,50zł upuscilem na ziemie....szkoda...

> [...]
    lista.html#2379

    > a niestety ona jest lista obowiazujaco jezeli chodzi o bezplatne wyplaty.

    jeszcze raz dzieki
    a jeszcze mam pytanko
    jak najtanszym sposobem przelewac pieniazki na ekonto w mBanku
    jesli nie ma sie innego konta tylko w mBanku.

    Czy lepiej zalozyc jakies tanie konto w jakims banku z siedziba z marmurami
    .moze MultiBank ?
    zeby miec tanie przelewy na mBank no i zeby mozna w razie czego..... szybko
    zamienic zawartosc konta na gotowke?
    Bo bankomat nie spelni tej roli wyplata tylko 1000zł dziennie .

  • 10. Data: 2002-08-01 10:52:05
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > zamienic zawartosc konta na gotowke?
    > Bo bankomat nie spelni tej roli wyplata tylko 1000zł dziennie .

    Multi jest idealny, jesli jestes studentem to oplata z karta 2 zl/mc
    ale dalej juz wszystko jest free, swobodnie mozna przelewac kase mBank-Multi
    i w razie potrzeby wyplacic w Multi wieksza gotowke (do 20,000 nieawizowane
    - sproboj bez awizowania wyplacic taka kase we wiekszosci oddz. w PKO BP :-))))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl