eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankico to OKO? › Re: co to OKO?
  • From: "eng" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <ck3h0q$e68$1@atlantis.news.tpi.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <ck3i9u$8e5$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <ck44sk$62v$1@inews.gazeta.pl> <4165bea4$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: co to OKO?
    Date: Fri, 8 Oct 2004 15:10:14 +0200
    Lines: 45
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1097241043 127.0.0.1 (8 Oct 2004 15:10:43 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: derwich.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.ipartners.pl!news.
    home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:319047
    [ ukryj nagłówki ]

    I na tym zakonczymy ta dyskusje, bo widze ze to nie ma sensu.

    Pozdrawiam

    Użytkownik "eng" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4165bea4$1@news.home.net.pl...
    > Chyba sie nie rozumiemy. Obsluga pocztowa to nie tylko wyciagi. Juz sam
    > koszt wysylania umow, pinow, aktywacja i potwierdzanie nowych umow przez
    > bank, to wszystko sa koszty po stronie banku. A jak wiesz nie ma nic za
    > darmo. Obniszki oprocentowania kart kredytowych ponizej 10 % , a podwyzki
    > lokat avista powyzej 5 % maja zadanie przyciagnac jak najwieksza liczbe
    > klientow. Jednak nie ma nic za darmo. Klienci nie wycofaja po miesiacu
    > pieniedzy z powodu wyrownania oprocentowania do innych bankow i wiekszosc
    > klientow tez nie wycofa sie jesli to oprocentowanie bedzie nizsze np. o
    0,5
    > % od innych.
    >
    >
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:ck44sk$62v$1@inews.gazeta.pl...
    > > On 2004-10-07 21:13, eng wrote:
    > > > To tylko tak wygląda. Ale obsługa telefoniczna, pocztowa to wszystko
    sa
    > > > koszty do których niestety muszą dopłacać jeśli chcą na starcie
    dorównać
    > > > liczbie klientów kont avista np VWBanku .
    > >
    > > A chcą dorównywać ? Czy chcą zebrać depozyty ?
    > > Poza tym. Z obsługi pocztowej (dobrze myślę że chodzi Ci o wysyłanie
    > > wyciągów ?) się wycofują, tzn gdzieś czytałem (bodaj czy nie w
    > > wewnętrznej poczcie), ze nie będą wysyłać.
    > > "Obsługa telefoniczna" dla oko ? I cóż zrobisz ? Posłuchasz sobie salda
    > > przez IVR ?Zrobisz jeden przelew miesięcznie (bo za resztę zapłacisz jak
    > > za zboże)
    > >
    > >
    > > KJ
    > >
    > > PS.
    > > 1. Wycinaj cytaty
    > > 2. pisz _POD_cytatem
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1