    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co kupić? USD czy EUR?
    Date: Wed, 21 Nov 2018 21:47:30 +0100

    W dniu 2018-11-21 o 19:06, J.F. pisze:

    > A polecane przez Ciebie fundusze ? :-)
    >
    > J.

    nie mam uprawnień, aby cokolwiek polecać, napiszę w jaki sposób dzielę
    swoje aktywa

    pieniądze, których w najbliższych latach (min. 5-10 lat) nie będę
    potrzebował inwestuję w akcje oraz f.akcyjne

    na czas potencjalnego kryzysu (jak ww. będą spadać) korzystam z funduszy
    inwesujących w złoto, monet itp. nie kupuję

    a kasa, która może się przydać w ciągu 3-6 miesięcy trafia do f.rynku
    pieniężnego, czasem jakieś obligacje; to dla mnie znacznie lepsza opcja
    niż depo w banku, jak potrzebuję (bo trafia się okazja) to w 2-3 dni mam
    środki na koncie, nie tracę przy tym żadnych odsetek

    na codzień korzystam z KK a kasa na spłatę "czeka" na koncie
    oszczędnościowym

    ale zanim zaczniesz "inwestować" w cokolwiek (może poza lokatami w
    banku) warto sobie zbadać profil inwestycyjny, na tej podstawie można
    dostać profesjonalną rekomendację, w co obecnie warto zainwestować

    jest na rynku kilka firm, które świadczą tego rodzaju porady, nie chcę
    robić komukolwiek reklamy dlatego jeżeli chciałbyś skorzystać (bez
    opłat, bez zobowiązań do czegokolwiek) to daj znać już na priva

    --
    pozdrawiam
    RobertS