  • Data: 2004-06-12 21:02:21
    Temat: Re: co dla osoby chcacej oszczedzac na mieszkanie?
    Od: " Karolew" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadza sie z wyjatkiem pkt 3, wplaty moga byc dokladnie w terminach
    > comiesiecznych, a wiec regularnie, a od wyplat moge sie powstrzymac az do
    > czasu decyzji zakupu mieszkania, a wiec na kilka lat.

    Ale nie wiesz kiedy dokladnie bedziesz wyplacac. To powoduje ze nie wiesz na
    jak dlugie terminy zakladac lokaty, co bedzie Cie zmuszalo do lokat o
    krotszym terminie, a wiec czestego rolowania, placenia podatku a w zwiazku
    ztym nizszej stopy zwrotu. Nie mowiac o tym ze gdy chcesz wplacac regularnie
    to zakladanie co miesiac nowej lokaty i pilnowanie tego wszystkiego to
    dopiero bylaby zabawa.
    Fundusze nie maja terminu zapadalnosci wiec te wady opisane powyzej nie
    wystpeuja.

    > Tego nie wiedzialem. Dobrze, jestem nadal sceptycznie nastawiony nieco,
    > zwlaszcza, ze nie mam doswiadczen w tym temacie, ale polecisz jakis
    > konkretny fundusz?
    Juz pisalem, DWS Rynku Pienieznego.

    Ale rozumiem, ze temat jest dla Ciebie nowy, wiec nie nerwowo. Przejrzyj
    podane wczesniej strony plus bankier.pl, money.pl, www.fi.com.pl Faktem jest
    ze czasy sie zmienily i mozliwosci jest wiecej niz tylko banki jak to
    drzewiej bywalo.

    Karolew