    From: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citibank spamuje używając adresów mBanku ...
    Date: Fri, 30 Jan 2004 20:58:24 +0100

    "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> wrote in message
    news:87llnptfcg.fsf@cauchy.softax.local...

    > Czy to nie jest aby ten fake list który rozsyłany w ostatnich dniach
    > kierował na stronkę zbierającą hasła do citi? Kliknij link i zobacz
    > gdzie wylądujesz (strona jest już zablokowana)...
    >
    > Chcąc rozsyłać takie listy zbierałbym adresy po pbb, forach bankowych
    > itp...

    1. nie za bardzo rozumiem, jak ktoś mógł utworzyć fałszywą stronę pod
    adresem www.online.citibank.pl ????
    2. adres był używany tylko do korespondencji, którą mbank wysyłał do mnie
    od jakiegoś czasu stosuję taką metodę, że w każdej instytucji w której
    podaję swój adres wprowadzam jej nazwę jako nazwę konta i adres mojej
    domeny - m.in. okazało się już, że sklep balta.pl wykorzystuje do reklamy
    adresy podane w microsofcie
    teraz okazuje się, że citibank stosuje adresy podane w mBanku ...
    3. nie za bardzo wiem jak rozszyfrować nagłówki ... ktoś się chyba mocno
    starał, aby nie dotrzeć do nadawcy

    semblog.sembcorpindia.com with Microsoft SMTPSVC(5.0.2195.5329);
    Wed, 28 Jan 2004 12:48:23 +0530

    a swoją drogą ciekawe 68.23.93.38 :)

    --
    pozdrawiam