  • 21. Data: 2002-05-11 19:01:14
    Temat: Re: citibank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, May 11, 2002 at 09:05:16PM +0200, Pablito wrote:

    > A pokaz mi inny bank, ktory umowliwia skasowanie nadanego PIN-u.
    > Podaj inny bank, ktory umozliwia dowolne wybraniei zmiane PIN-u bezplatnie.

    To akurat nie problem, na przyklad inteligo.

    > Rozumiem, ze znasz lepsza?
    > To moze mnie oswiecisz i wskazesz to cudo, ktore we wszystkich
    > omawianych punktach jest lepsza (moze byc drozsza).

    DC? Troche mniejsza akceptowalnosc, fakt. I nieznacznie wieksza
    odpowiedzialnosc cardholdera ($50) ale to jest po prosty standard dla
    DC.

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-05-11 19:02:34
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, May 11, 2002 at 09:08:39PM +0200, Pablito wrote:

    > Ilosc mozliwych kombinacji cyfr, ktorych ilosc moze byc zmienna (od 4 do 12)
    > wynosi baaaaaaardzo duzo. Nie wiem ile, ale znacznie wiecej niz 3000,
    > a po trzecim bledzie masz zablokowany dostep.

    Nie mylisz citphone pinu z pinem?

    --

    --w

  • 23. Data: 2002-05-11 19:05:16
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > Za to jeżeli nie spłacisz w terminie, to baaaaardzo drogi kredyt.

    Jest kredyt nieoprocentowany czy go nie ma? Jest.
    Oprocentowany tez - a to ze kredyt na KK w KAZDYM banku jest najdrozszy
    wie o tym kazde dziecko.

    > Za to z dolną granicą.

    100zl? Nie badz smieszny. Jaki inny bank zapewnia taka sama albo chocby
    podoba ochrone?

    > Dzięki czemu każdy może zobaczyć ile masz kasy.

    Skoro kazdy to Ty tez. Podam Ci numer karty i nawet godzine o ktorej sie
    zaloguje
    do citidirect, a tym mi powiesz jakie mam ostatnie transakcje i saldo.

    > Poza miejscami, gdzi epokażą, że akceptuja tylko MC.

    Tam po prostu nie przyjma zadnej visy. Ale - jak pewnie wiesz - citi ma
    tazke MC

    > Za który, rzecz jasna płacisz. Mi porzez 3 lata nie udało się jakośc
    > skorzystać z owych 'zniżek'.

    Za co placisz? Za znizki?
    A jesli chodzi o korzystanie, to mi sie udalo skorzystac -
    i to nie raz. A jak nie korzystasz to juz Twoja sprawa - masz pewnie za duzo
    kasy.

    > Buahahahahahahahaha!
    > W Pekao S.A. - limit 18 tys.w Citi - całe 7...

    A ja mam akurat odwotnie - w Cito dokladnie 4 razy wiekszy limit niz w Pekao
    SA na
    Qualiflyerze, mimo ze konta w citi nie mam a w Pekao od 4 lat.

> [...]

    > ...bo jakby było, to lista wykluczeń jest tak wioelka, że skorzystać się

    Bzdura. Wykluczen prawie nie ma - wojna, samobojstwo. Chyba nie czytales
    OWU,
    a jestes najmadrzejszy...

    > O ile jesteś w konkretnych krajach. Bo w większości jednak nie
    > bezpłatne.

    Tych konkretnych krajow jest ze 40. Ale rozumiem, ze to dla Ciebie za malo.
    Ty masz bank, ktory Ci zapewnia bezplatny dostep telefoniczny z 80 krajow
    swiata.

    > O tym, że nie ma oficjalnie darmowego numeru wewnątrz kraju to nie
    > wspomnę.

    Po pierwsze po co dzwonic w sprawie KK?
    Po drugie pewnie te 30gr/3min Cie zrujnuje, tak?

    Pablo

  • 24. Data: 2002-05-11 19:08:39
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

> [...]

    a po trzecim bledzie masz zablokowany dostep.

    > Dla tych samych zarobków Citi daje mniej. Teraz dotarło?

    Nieprawda.

    > Tak.

    W jakich? - chyba ze jak podrzesz karteczke z wydrukowanym PINem to dla
    Ciebie
    znaczy ze go skasowales?

    > Dużo gorsze.

    duzo lepsze
    Ktore sa lepsze?

  • 25. Data: 2002-05-11 19:11:13
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > Opcjonalnie.

    Opcjonalnie znaczy, ze mozesz miec. Czyli nie sa 4 cyfry ale 12 - jak ktos
    tylko chce,
    ale dla Ciebie 2mln cyfr by nie wystarczylo, gdyby powyzej lub ponizej na
    stronie
    znajdowalyby sie 4 literki (citi)

    Wie wiecej od Ciebie.

  • 26. Data: 2002-05-11 19:16:08
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > Pod warunkiem, że sobie samemu przestawisz. Na dodatek posiadacze kart
    > kredytowych Citi "z automatu" mają dostęp informacji o swoich kartach
    > przez Internet - nie musisz nic podpisywać, zgadzać się, czy nawet o tym
    > wiedzieć :-).

    no i...?
    jakie jest ryzyko - 1. kto i jak moze sie zalogowac zamiast mnie?
    2. co zrobi jak sie zaloguje?

  • 27. Data: 2002-05-11 19:22:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, May 11, 2002 at 09:26:36PM +0200, Pablito wrote:

    > buahahahhahahahah!!!!!
    > Jaka jest szansa ze wybierajac numer PIN np. 123456789012 i generujac
    > numery kart trafisz? Rowna szansie ze przynajmniej jeden aktywny klient ma
    > taki numer i-PIN.

    Jesli wciaz mozna sie logowac uzywajac PINu karty to poslugujesz sie
    duzo krotszym.

    > A ta szansa jest naprawde maaaaaala...

    Mala. Ale jakze popularne beda daty (rok) urodzin dziecka ...

    > A ilosc casu zeby sprawdzic przy jednym PIN-ie wszystkie wygenerowane numery
    > kart?
    > Numerow z citibankowym binem moze byc 9999999999, czyli 10 mld...

    o jedna 9-tke mnie, w koncu suma kontrolna tez skads sie musi wziac.

    --

    --w

  • 28. Data: 2002-05-11 19:26:36
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

> [...]

    kart?
    Numerow z citibankowym binem moze byc 9999999999, czyli 10 mld...

    Zalozmy, ze sie nawet zalogujesz. I co oczyscisz? Z czego? W jaki sposob?
    To byl naprawde niezly dowcip - swietny argument, ktorego moze uzywac
    konkurencja
    citibanku chcac sprzedac KK pracownicy fabryki wlokienniczej (z calym
    szacunkiem dla
    ich pracy) i nic wiecej.

    Pablo

  • 29. Data: 2002-05-11 19:36:44
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 11 May 2002 21:22:24 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Jesli wciaz mozna sie logowac uzywajac PINu karty to poslugujesz sie
    >duzo krotszym.

    Dzisiaj przy pierwszym logowaniu PINem karty poprosil o nowy iPIN 4-9
    znakow, rozny od PINu karty.
    Wiec teraz tylko user winny jak sobie ustawi 4 cyfrowy iPIN.
    Inna sprawa, ze logowanie sie do netu PINami wylacznie numerycznymi to
    kiepski pomysl.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 30. Data: 2002-05-11 19:47:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, May 11, 2002 at 09:36:44PM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > Dzisiaj przy pierwszym logowaniu PINem karty poprosil o nowy iPIN 4-9
    > znakow, rozny od PINu karty.

    Alez ewolucja ;-)

    Inna sprawa ze czas modyfikacji rodem z bajkopisarzy ;)

    > Wiec teraz tylko user winny jak sobie ustawi 4 cyfrowy iPIN.
    > Inna sprawa, ze logowanie sie do netu PINami wylacznie numerycznymi to
    > kiepski pomysl.

    Na dokladne trudniejszy do psamietania.

    --

    --w