  • 1. Data: 2009-09-02 19:42:46
    Temat: [citi] zmiana funkcjonalności?
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Byłem dziś w oddziale Citi spłacić kartę, bo przegapiłem ostatnią sesję
    wychodzącą ELIXIRu w moim banku i mam kilka wrażeń, którymi chciałbym
    się podzielić.
    Akcja dzieje się w oddziale Citi na Ostrobramskiej w Warszawie
    1/ Wpłatomat w przypadku Citi to jakaś pomyłka - cały oklejony kartkami
    "konto zostanie uznane środkami tu wpłaconymi po trzech dniach
    roboczych". Informacje o tej wpłacie to są chyba SWIFTem do centrali w
    stanach wysyłane
    2/ Kolejka do kasy taka, że ręce opadają (to już w PKO BP są mniejsze).
    Na siedem stanowisk 2 obsadzone. Mimo kolejki do jedynej czynnej kasy
    pani kasjerka z zaangażowanie tłumaczy klientowi zawiłości TOiP konta
    oszczędnościowego
    3/ ad rem: wpłaty w kasie zwiększają dostępne środki na karcie
    praktycznie od ręki, nie trzeba już czekać na żadne nocne przetwarzanie.
    Wcześniej tak chyba nie było, więc plus dla Citi.

    Wniosek: nie zapominać o przelewie, szkoda czasu.

  • 2. Data: 2009-09-02 19:52:24
    Temat: Re: [citi] zmiana funkcjonalności?
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "Filip" <f...@N...gazeta.pl> wrote in message

    Czy spłata gotówką jest związana z prowizją?

  • 3. Data: 2009-09-02 19:58:19
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    MarekZ pisze:
    > "Filip" <f...@N...gazeta.pl> wrote in message
    >
    > Czy spłata gotówką jest związana z prowizją?
    Nie. Ale ponieważ oczekiwanie na możliwość zrealizowania takiej wpłaty
    jest długie, więc w pewnym sensie prowizja jest bardzo wysoka.
    Przynajmniej udało mi się namówić 4 czekające ze mną osoby na
    wypełnienie ankiety n/t pracy oddziału ;-)

  • 4. Data: 2009-09-02 20:02:04
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Filip <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > "konto zostanie uznane środkami tu wpłaconymi po trzech dniach
    > roboczych". Informacje o tej wpłacie to są chyba SWIFTem do centrali w

    wpłatomat a nie bankomat z funkcją depozytową ? wpłaty w bankmatach (w
    kopertach) są ksiegowane po 2-3 dniach. Wplatomaty jako takie byly testowane
    w centrali i dzialaly online

  • 5. Data: 2009-09-02 20:31:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Filip" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "konto zostanie uznane środkami tu wpłaconymi po trzech dniach roboczych".
    > Informacje o tej wpłacie to są chyba SWIFTem do centrali w stanach

    Bo tam wkladasz kase do koperty i deklarujesz co wplaciles. Ktos musi wyjac
    kase i przeliczyc. Jak sie wybierzesz na Senatorska, Chalubinskiego czy
    Polna to zobaczysz tam takie, ktore ksieguja online :). Uznanie karty
    debetowej online, a kredytowej podczas nocnego przetwarzania. A jak do tego
    kopertowego wlozysz kase to jest ksiegowana z data jej wlozenia, wiec jesli
    ktos nie potrzebuje natychmiast z niej korzystac to spokojnie mozna
    zapakowac w koperte.

    MK

  • 6. Data: 2009-09-02 21:34:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Filip <f...@N...gazeta.pl> writes:

    > Nie. Ale ponieważ oczekiwanie na możliwość zrealizowania takiej wpłaty

    Jak splacalem x lat temu karte kredytowa citi w ich oddziale kolo
    Teatru Wielkiego w Warszawie to bylo z prowizja.

    MJ

  • 7. Data: 2009-09-02 21:52:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > Jak splacalem x lat temu karte kredytowa citi w ich oddziale kolo
    > Teatru Wielkiego w Warszawie to bylo z prowizja.

    2 lata temu jak wyrabialem ich KK rowniez bylo w TOiP, ze wpalta
    gotowkaowa z opalta. Nie zwrocilem uwagi, czy teraz to zniklo.

  • 8. Data: 2009-09-02 21:55:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > z data jej wlozenia, wiec jesli ktos nie potrzebuje natychmiast z niej
    > korzystac to spokojnie mozna zapakowac w koperte.

    Niedawno byl "news" chyba nawet tu na grupie o gosciu, ktory wplacil na
    konto (nie pamietam w ktorym banku tak ksieguja juz na etapie koperty)
    koperte z pocietymi gazetami a nastepnie wyplacil w kasie 20tys
    zadeklarowanych w tej kopercie.

  • 9. Data: 2009-09-02 22:01:05
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Seba pisze:

    > wpłatomat a nie bankomat z funkcją depozytową ? wpłaty w bankmatach (w
    > kopertach) są ksiegowane po 2-3 dniach. Wplatomaty jako takie byly testowane
    > w centrali i dzialaly online

    Mój błąd to jest "bankomat z funkcją depozytową". Jak dla mnie to
    totalny relikt, ale faktycznie nie jest to wpłatomat

  • 10. Data: 2009-09-03 05:24:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 02.09.09 21:42, Filip pisze:
    > Byłem dziś w oddziale Citi spłacić kartę, bo przegapiłem ostatnią sesję
    > wychodzącą ELIXIRu w moim banku i mam kilka wrażeń, którymi chciałbym
    > się podzielić.

    Ale wiesz, że w przypadku Citi masz czas na spłatę do dnia generowania
    wyciągu, więc lekki poślizg jest bez konsekwencji ;)

    --
    Pete