  • Data: 2005-03-25 18:03:03
    Temat: Re: chip w KK - dobrze czy źle?
    Od: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Mar 2005 21:46:17 +0100, Szymon napisał(a):

    > Powiedzmy, że podejrzę PIN (co jest dziś dość prostą rzeczą, skoro kamery
    > masz praktycznie w każdym punkcie usługowym). Teraz zginie Ci karta, albo

    Właśnie właśnie. Zauważyłem, że bardzo często kamery
    są umiejscawiane tuz przy bankowacie - oczywiscie
    z widokiem na klawiaturę. Przykłady w Kielcach:
    bankomat PKO przy Urzędzie Miejskim i też PKO w
    Galerii Echo. Trzeba nieźle kombinować, żeby zasłonić
    widok tym kamerom - są u góry pod skosem. Oczywiście tylko
    jak ktoś jest świadomy to zasłoni...

    A co do pinów - często obserwuję jak osoba w średnim wieku
    trzsyma pinpad w maksymalnie wyciągniętej ręce i powolutku
    jednym palcem dokładnie celuje w poszczególne cyferki.
    Nie trzeba się bardzo starać, żeby podejrzeć ten PIN.

    Pozdrawiam
    Miroo