  • Data: 2002-07-23 08:27:39
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ramol" <r...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message
    news:ahi1ba$lj0$1@news.gazeta.pl...
    > Załozylem konto w Multibanku, mimo obiecanego tygodnia na odpowiedz w
    sprawie
    > kreydtu odnawialnego w koncie odezwali sie dopiero po moich CZTERECH
    > interwencjach po prawie trzech tygodniach!!!
    [ciach]
    > Za opóźnienia nawet nie przeprosił... Przestrzegam przed oddziałem w
    Poznaniu
    > na św. Marcinie oraz infolinią - nie wiedzą nic, nie orientują się nawet
    we
    > własnych procedurach, nie mówiąc o tym, że nie oddzwaniają mimo zapewnień,
    że
    > ktoś się skontaktuje danego dnia...

    Po raz kolejny ludzie narzekają na frustrujący tryb obsługi centrum
    telefonicznego (ja sam zrezygnowałem z konta w Multibanku po 3 wpadkach
    centrum obsługi w ciągu 2 tygodni).

    Coś jest na rzeczy. Jak zaufać koncepcji obsługi konta 'głównie
    telefonicznie/internetowo' skoro nie ma pewności, że bank należycie zajmie
    się ew. problemami?

    W Multibanku ponadto nie ma wewnętrznej poczty co utrudnia bardziej
    sformalizowany kontakt i zmusza do eskalacji w postaci listu poleconego...
    brrrr.