eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankichamstwo w Multibanku › Re: chamstwo w Multibanku
  • Data: 2002-07-23 13:06:51
    Temat: Re: chamstwo w Multibanku
    Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > a.. Bank po otrzymaniu od BIK S.A. informacji, że Klient Banku wniósł
    > żądanie, o którym mowa w art. 32 ust.1 pkt 6 ustawy o ochronie danych
    > osobowych w odniesieniu do Bazy  "Kredytobiorcy", niezwłocznie podejmie
    > niezbędne działania aby sprawdzić zasadność żądania Klienta.
    > a.. W przypadku stwierdzenia przez Bank, że żądanie Klienta jest
    > uzasadnione, Bank niezwłocznie podejmie wszystkie działania aby wyjaśnić
    > przyczyny przekazania niepoprawnych danych, wycofa dane z Bazy
    > "Kredytobiorcy" lub w zależności od oceny możliwych skutków dla innych
    > banków prześle do Bazy "Kredytobiorcy" poprawne dane.
    > a.. W każdym przypadku wycofania danych lub przesyłania poprawnych danych w
    > wyniku żądania Klienta Bank pisemnie powiadomi o tym BIK S.A. W związku z
    > powyższym, iż to bank dokona korekty danych, BIK nie ma obowiązku
    > informowania
    > o tym fakcie klientów.
    >
    >
    > Czyli chyba klient wnosi do BIK-u, ten dopiero przekazuje do banku.

    IMO uściślając: klient ma dwie drogi: przez BIK i przez bank, ale to bank
    występuje do BIK'u o zmianę/usunięcie danych.

    Jacek


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1