  • 1. Data: 2002-06-21 18:50:58
    Temat: blokada karty w bankomacie kiedy?
    Od: "Piotr N." <p...@p...onet.pl>

    Witam i mam pytanko. Kiedy bankomat zablokuje karte - czy po 3 nieudanym
    wprowadzeniu pin-u w tym samym bankomacie, czy tego samego dnia w roznych
    bankomatach, czy za 3 razem wogole po wprowadzeniu blednego pinu nawet w
    innym bankomacie i w innym dniu?

  • 2. Data: 2002-06-21 19:06:23
    Temat: Re: blokada karty w bankomacie kiedy?
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Piotr N." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bankomatach, czy za 3 razem wogole po wprowadzeniu blednego pinu nawet w

    niestety nie ma jednoznacznej odpowiedzi - a szkoda - wszystko bowiem zalezy
    od tego do kogo nalezy bankomat - a te informacje zazwyczaj sa w posiadaniu
    zlodziji :-(

  • 3. Data: 2002-06-21 19:13:02
    Od: "Piotr N." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab>
> [...]
    posiadaniu
    > zlodziji :-(
    >
    > no ale jak dzisiaj bankomat podal mi dwukrotnie "zly pin" w Sezamie
    (bph), to jutro jak wprowadze ponownie zly pin np, w Euronecie to mi juz
    moze zablokowac karte.? Dawno nie uzywalem karty i nie jestem pewniem czy
    podaje wlasciwy pin.>

  • 4. Data: 2002-06-21 19:29:02
    Od: "hirudo" <h...@g...pl>

    Wczoraj w bankomacie BZWBK wpisalem 3 razy zly pin i mi oddal grzecznie
    karte. Czy to nie dziwne?

  • 5. Data: 2002-06-21 20:10:29
    Od: Karol Marks <K...@k...net.pl>

    On Fri, 21 Jun 2002 20:50:58 +0200, "Piotr N." <p...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >bankomatach, czy za 3 razem wogole po wprowadzeniu blednego pinu nawet w

    W Euronecie jest chyba tak, ze nie mozna podac trzy razy zlego PIN'u w
    czasie jednej sesji - tz. po drugim razie trzeba wyjac karte i wlozyc
    ponownie.

  • 6. Data: 2002-06-21 21:14:10
    Od: g...@w...SPAM-PRECZ.pl (Paweł Grajewski)

> [...]
    > bankomatach, czy za 3 razem wogole po wprowadzeniu blednego pinu nawet w

    To zależy od banku-wystawcy karty.

    --
    Pozdrowienia.
    *-[ Paweł Grajewski ]------[ g...@w...pl ]--*

  • 7. Data: 2002-06-22 15:17:38
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 21 Jun 2002 21:06:23 +0200, "krab" <d...@n...mam.konta.i
    juz> wrote:

    >niestety nie ma jednoznacznej odpowiedzi - a szkoda - wszystko bowiem zalezy
    >od tego do kogo nalezy bankomat -

    Raczej od tego kto wydal karte. Bankomat nie blokuje karty ani sam nie
    decyduje o jej zatrzymuniu. Polecenie wysyla bank

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl