  • Data: 2003-02-20 22:20:17
    Temat: Re: bledna stopa zwrotu w Supermarkecie mBanku
    Od: f...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    > wystarczylo poczytac na Forum

    czy moglbym prosic o link?

    > ... z wyjatkiem eMaxa, gdzie ten podatek uwzgledniaja - informacja z mBanku

    fragment maila z i...@m...com.pl:
    "Podobnie wyliczenie stopy zwrotu z rachunku eMax lokata a`vista nie uwzglednia
    podatku od oszczednosci - podatek wyliczany jest indywidualnie dla kazdego
    Klienta w zaleznosci od naliczonych dla niego odsetek."

    taka sama informacje uzyskalem w mLini,
    Albo bledna jest stopa zwrotu albo informacja, ktorej mi udzielono.

    Podawanie stopy zwrotu dla funduszy bez uwzglednienia podatku i dla eMaxa z
    jego uwzglednieniem wprowadza w blad. Wogole nie bralem takiej mozliwosci pod
    uwage. Pod wykresem w Supermarkecie powininno znajdowac sie stosowne
    wyjasnienie.

    fin