  • 111. Data: 2018-11-20 15:56:21
    Temat: Re: bitcoin
    Od: j...@j...org

    On Tuesday, November 20, 2018 at 11:46:52 PM UTC+9, Roman Tyczka wrote:

    > To wynika z założeń sieci, czyli braku scentralizowanego nadzorcy i jest to
    > ZALETA, a nie wada. Zatela ponieważ nikt nie jest równiejszy od reszty,
    > wszyscy mają te same prawa. Ale i te same obowiązki, sieć nie dla idiotów
    > można by rzec.

    Brak możliwości reklamacji - dla oszusta to zaleta, dla osoby oszukanej - wada.

    Braku scentralizowanego nadzorcy - to również można rozpatrywać na wiele stron, świat
    nie jest zerojedynkowy.

  • 112. Data: 2018-11-20 15:58:32
    Od: gosc <t...@z...com>

    j...@j...org wrote:
    > Bo tak zwyczajnie głupio ci wlepić dane, które potwierdzają spadek zainteresowania
    kryptowalutami, po tym jak bańka pękła. A jesteś takim fanatykiem, gdy ktoś tobie
    wlepi te dane, to nie wiesz co zrobić, poza próbą zmiany tematu i obrażaniem
    rozmówcy.
    > Przecież to oczywiste, klasyczny troll.

    Przecież wkleiłem dane, któe potwierdzają wzrost liczby transakcji.
    Nie zmieniam tematu, nie obrażam, opisuję prawdę.
    Troll jest trollem i to nie jest żadne obrażanie.

  • 113. Data: 2018-11-20 16:01:15
    Od: j...@j...org

    On Tuesday, November 20, 2018 at 11:55:54 PM UTC+9, gosc wrote:

    > Znowu kłamiesz na mój temat.
    > Mam pojęcie o czym piszę.
    > "a w tym linuksie wydajesz komendy,
    > które mogą być przydatne w celu bezproblemowego zapisania ruchu gsm"
    > u gościa pojawiał się problem, wydawał komendy, by uniknąć problemów w
    > linuksie. Sam linuks miał za cel zapisanie ruchu gsm.

    Opróżnienie cache w systemie nie jest komendą, która służy do zapisania ruchu gsm,
    ani służącą do uniknięcia jakichkolwiek problemów.
    W zasadzie jest przydatna jedynie podczas robienia benchmarków IO (samo urządzenie
    gsm nie ma nic wspólnego z IO, poza przeczytaniem kilkuset kilobajtów kodu z dysku) i
    debugowania systemu.
    Powtórzę: udowadniasz, że nie masz pojęcia, o czym mówisz.

    > Unikam karmienia trolli.

    > Fraudu nie można cofnąć ani w BTC, ani w walucie FIAT.
    > Można jedynie zablokować środki złodziejowi w walucie FIAT.
    > Jeśli fraud w walucie FIAT jest na słupa i szybko wypłacą z konta
    > słupa to nawet nie zablokują, bo nie ma co blokować.

    Przypominam, że w bankowości tradycyjnej jest 2FA, więc podmienienie i numeru konta,
    i SMSa, to nie jest takie hop-siup (zaznaczam: nie mówię, że niemożliwe, ale dużo
    trudniejsze, ze względu na brak 2FA przy kryptowalutach, i brak instancji
    odwoławczej).

    > Nie pisałem nic o podmienionym adresie bitcoina w przelewie.
    > Także nie dopowiadaj.
    > Jeśli podmienią numer konta w walucie FIAT i złodziej wypłaci to
    > możesz sobie składać reklamację, a oni zablokują złodziejowi zero
    > złotych. Będziesz miał zero do odzyskania.
    >
    > Przypominam, że w bankowości jest 2FA i podmienienie numeru konta i
    > podmienienie treści sms nie stanowi już problemu przy zawirusowanych
    > telefonach.

    Jest dużo trudniej zainfekować i komputer i telefon (bankowość tradycyjna).

    Dużo łatwiej jest zainfekować tylko komputer - i nagrać loggerem hasło do portfela.

  • 114. Data: 2018-11-20 16:03:48
    Od: j...@j...org

    On Tuesday, November 20, 2018 at 11:58:54 PM UTC+9, gosc wrote:
> [...]
    obrażaniem rozmówcy.

    > Przecież wkleiłem dane, któe potwierdzają wzrost liczby transakcji.

    Nie wkleiłeś.

    Wkleiłeś dane, że rośnie teoretyczna przepustowość "lightning network".

    Nie ma tam ani krzty informacji o tym, ile tych transakcji było, ani jaki był ich
    wolumen.

  • 115. Data: 2018-11-20 17:08:24
    Od: gosc <t...@z...com>

    j...@j...org wrote:
> [...]
    debugowania systemu.
    > Powtórzę: udowadniasz, że nie masz pojęcia, o czym mówisz.

    Opróżnianie zbędnego cache w linuksie jest komendą, za pomocą której
    możesz uniknąć problemów w linuksie.
    W związku z tym, że napisałeś, że opróżnianie cache nie pomaga w celu
    uniknięcia problemów, to nie dyskutujemy na ten temat.
    Szanuję twoje błędne zdanie.
    Resztę co sobie dopowiedziałęś to mogłeś już dopisać cokolwiek, bo z
    fałszu możesz udowadniać sobie wszystko inne.

    Np. można pisać tak:
    - w związku z tym, że opróżnianie cache nie pomaga w celu uniknięcia
    problemów w linuksie, to pompa dyfuzyjna podłączona do tego urządzenia
    odczytuje kilkaset kilobajtów kodu z dysku.

    - w związku z tym, że opróżnianie cache nie pomaga w celu uniknięcia
    problemów w linuksie, to pompa dyfuzyjna podłączona do tego urządzenia
    nie odczytuje kilkaset kilobajtów kodu z dysku.

    - w związku z tym, że opróżnianie cache nie pomaga w celu uniknięcia
    problemów w linuksie, to pompa dyfuzyjna podłączona do tego urządzenia
    odczytuje kilkaset kilobajtów błędnych danych z dysku.

    - w związku z tym, że opróżnianie cache nie pomaga w celu uniknięcia
    problemów w linuksie, to pompa dyfuzyjna podłączona do tego urządzenia
    odczytuje kilkaset kilobajtów najnowszych danych z dysku.

    - w związku z tym, że opróżnianie cache nie pomaga w celu uniknięcia
    problemów w linuksie, to pompa dyfuzyjna podłączona do tego urządzenia
    odczytuje kilkaset kilobajtów najstarszych danych z dysku.

    A można wywnioskować coś jeszcze innego:
    - w związku z tym, że opróżnianie cache pomaga w celu uniknięcia
    problemów w linuksie, program sniffujący urządzenie gms działa
    szybciej, dokładniej, nie zapętla się, nie wiesza się.
    Celem tego działania jest bezproblemowe zapisanie ruchu gsm z
    urządzenia gsm.
    Gdyby nie polecenie free to program mógłby nie odczytać danych
    poprawnie i cel nie zostałby osiągnięty.

    Czy to tak trudno zrozumieć, że np. komenda sshd start służy do
    uruchomienia routera ssh, a serwer ssh został uruchomiony w _celu_
    zestawienia tunelu?
    Gdyby nie uruchomienie serwera ssh i zestawienie tunelu to nie możnaby
    było np. połaczyć zdalnego pulpitu i odczytać cokolwiek ze zdalnego
    pulpitu (co też mogłoby być _celem_ do osiągnięcia).

  • 116. Data: 2018-11-20 17:52:40
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, November 21, 2018 at 1:09:11 AM UTC+9, gosc wrote:
> [...]
    z dysku) i debugowania systemu.

    > Opróżnianie zbędnego cache w linuksie jest komendą, za pomocą której

    Ciekawie się robi, i widzę, że znasz się na wszystkim. Jakich problemów? Sprecyzuj.
    Kury się nie niosą? Krowy mleka nie dają? Sygnał GSM w okolicy jest słabszy? Śmiało,
    oświeć nas.

    [ciach bzdury]

> [...]
    > problemów w linuksie, program sniffujący urządzenie gms działa
    > szybciej, dokładniej, nie zapętla się, nie wiesza się.

    Bzdura.

    > Celem tego działania jest bezproblemowe zapisanie ruchu gsm z
    > urządzenia gsm.

    Bzdura.

> [...]
    > poprawnie i cel nie zostałby osiągnięty.

    Bzdura.

    > Czy to tak trudno zrozumieć, że np. komenda sshd start służy do

    Za dużo filmów na youtube się naoglądałeś.

    root@presto:~# sshd start
    sshd re-exec requires execution with an absolute path
    root@presto:~#

> [...]
    > było np. połaczyć zdalnego pulpitu i odczytać cokolwiek ze zdalnego
    > pulpitu (co też mogłoby być _celem_ do osiągnięcia).

    Aha, coś tam czytałeś, większości nie zrozumiałeś. I w dalszym ciągu najmniejszego
    związku z czytaniem cudzych SMSów.

  • 117. Data: 2018-11-20 18:14:23
    Od: gosc <t...@z...com>

    j...@j...org wrote:
    > Ciekawie się robi, i widzę, że znasz się na wszystkim. Jakich problemów? Sprecyzuj.
    Kury się nie niosą? Krowy mleka nie dają? Sygnał GSM w okolicy jest słabszy? Śmiało,
    oświeć nas.

    Ciekawie dla mnie, nieciekawie dla ciebie.
    Program sniffujący może zapisywał zbędne dane lub miał wycieki
    pamięci, nie starczało pamięci na obrobienie danych itp.
    Opróźnianie cache w systemie rozwiązało problem i cel zostałosiągnięty.

    > Bzdura.

    Tutaj poducz się tautologii.

    > Bzdura.

    > Bzdura.

    > Za dużo filmów na youtube się naoglądałeś.

    Nie za dużo.

    > root@presto:~# sshd start
    > sshd re-exec requires execution with an absolute path
    > root@presto:~#

    Przecież nie napiszę ./sshd start
    bo i tak odpiszesz
    -bash: ./sshd: Nie ma takiego pliku ani katalogu
    bo możesz nie mieć sshd w ogóle lub nie mieć we właściwym katalogu.
    Podobnie z free.
    Usuń path lub free i pisz, że nie ma takiego pliku.
    Typowy objaw trollowania.

    > Aha, coś tam czytałeś, większości nie zrozumiałeś. I w dalszym ciągu najmniejszego
    związku z czytaniem cudzych SMSów.

    Podkreśliłem co było celem.
    Nie wiesz co czytałem, nie wiesz co uruchomiłem, nie wiesz czy coś
    zrozumiałem, sam nie rozumiesz co się do ciebie pisze.

    Dobrej nocki życzę trolliku:
    https://www.youtube.com/watch?v=sCwBDIEexqo

  • 118. Data: 2018-11-20 18:28:52
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, November 21, 2018 at 2:14:31 AM UTC+9, gosc wrote:
> [...]
    > Program sniffujący może zapisywał zbędne dane lub miał wycieki
    > pamięci, nie starczało pamięci na obrobienie danych itp.

    Kolego, błądzisz.

    Pisanie do drop_caches wyczyści cache jądra, i tylko jądra. Nic tu nie mają znaczenia
    jakiekolwiek wycieki w userspace (w "programach"), bo o tych jądro nie ma pojęcia.

> [...]

    > Podobnie z free.
    > Usuń path lub free i pisz, że nie ma takiego pliku.

    Że tak powiem, shit hits the fan. Zdarza się.
    Ale ty dalej uparcie rzucasz w stronę wentylatora.

    I dalej żadnego związku z czytaniem cudzych SMSów.

  • 119. Data: 2018-11-20 19:01:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Nov 2018 10:39:18 +0100, dantes napisał(a):

    > "po upowszechnieniu komputerów kwantowych" powiadasz...
    > A "Kwindows" juz piszą?

    Wpisz sobie w góglarkę "windows microsoft komputer kwantowy" i się
    poducz :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 120. Data: 2018-11-20 19:09:40
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 17 Nov 2018 10:14:30 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

    > IMO padnie toto po upowszechnieniu komputerów kwantowych. Póki co,
    > będzie koegzystowało z tradycyjną walutą i czasem bywa użyteczne.

    Komputer kwantowy działa inaczej niż ten jaki znasz, on nie umie liczyć.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka