  • Data: 2002-02-06 08:57:27
    Temat: Re: bezplatna karta do placenia w Internecie ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Feb 06, 2002 at 09:46:59AM +0100, MK wrote:

    > Hehe.... idealista ;). Niestety nie zawsze jest tak slodko. W grudniu
    > robilem zakupy w WS i poniewaz zdarzyly mi sie z nimi jest pewne klopoty,

    WS to wogole spedzil duzo czasu zanim zaczeli dzialac normalniej. Ale
    wciaz gina im zamowienia. Jak do nich nei zadzwonisz to czekasz ... ja
    czekalem 3 tygodnie ostatnim razem, po telefonie przesylka byla w 3
    czy 4 dni.

    Zeby nie bylo - na Merlinie wieszam psy tez, bo niszcza ksiazki.

    > Szczerze mowiac bardziej mi sie podobaja te ostatnie przypadki, chodz w
    > praktyce to nie ma duzego znaczenia. BTW skad sie wziely takie wymagania, ze
    > transakcja powinna byc rozliczona w okresie 7-21 dni?

    visa/epi pewnikiem.

    --

    --w