  • Data: 2007-11-20 18:57:57
    Temat: Re: bezpieczenstwo bankowosci internetowej - temat rzeka
    Od: Piotr <p...@R...com> szukaj wiadomości tego autora

    Darek wrote:
    > Od przekrętu na karcie jesteś chroniony ustawą a od fałszywego przelewu
    > nie masz żadnej ochrony.

    No tu masz racje.
    Z drugiej jednak strony niektórzy przeginają. Np. system w BPH to jest
    konspiracja jak za czasów Solidarności w stanie wojennym. Bardzo silne
    hasła, klucze na dysku, osobne hasło do klucza. Uruchomienie dostępu to
    droga przez męke. A nie daj Boże zapomnieć haseł - właśnie próbujemy
    przywrócić dostęp do konta mojej narzeczonej. Zaraz mnie kur..ca weźmie,
    za chwile składam wniosek o Toyote.

    P.