    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bez Belki - ostatnia szansa
    Date: Wed, 15 Feb 2012 10:19:28 +0100

    "witrak()" jhd9v5$ghd$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Nie rozumiesz ?!? ;-)
    > Niektórzy, jak się im nie da, uważają, że się im odbiera...

    No właśnie... Dlaczego każdy mi odebrał po 100 złotych? :)
    To brutalny atak na mój Jednoosobowy Kościół Powszechny!!!

    I teraz jak? Mam żądać oddania? Zwrotu/zwrócenia?
    Zaraz zobaczymy...

    -- Umiłowani, oddajcie mi po 100 złotych,
    jeśli nie chcecie być potępieni na wieki!!
    Nie wyciągajcie świętokradczej ręki po to,
    co nie należy do Was! Kocham Was, dlatego,
    pragnąc Waszego zbawienia, domagam się od
    Was, Umiłowani, sprawiedliwego zrzeczenia
    się przez Was przywiązania do grzechu
    i (co za tym idzie) bezzwłocznego
    przekazania mi tych (niesłusznie,
    i wbrew prawu, odebranych mi) pieniędzy!

    Opamiętajcie się itd...

    Polityka faktów dokonanych, naciągania rzeczywistości na prawidła fantazji itp...

    Ciecie nazywali nas 'lokatorami' zamiast 'właścicielami'. Pewnego dnia wezwali
    policję, aby wyrzucić mnie z pomieszczenia, którego ja byłem współwłaścicielem
    a oni jedynie najemcami. Policji przedstawili mnie jako ich lokatora a siebie
    samych jako właścicieli budynków... I choć ja jestem czuły na tę grę słów, nie
    załapałem na czas, że policjanci naprawdę podeszli do mnie jak do lokatora. :)

    Ciecie wiedzieli, że są cieciami, że my jesteśmy właścicielami itd.
    W pisamch oficjalnych nas szanowali, nazywali właścicielami, wszędzie
    liczyli sie z naszą wolą itd...

    Ale ,,Poszukiwany, poszukiwana'' Stanisława Barei ma swój ciąg dalszy. :)
    W filmie gosposia zameldowała się i nie wymeldowała, :) zaś tutaj ciecie
    nie chcą odejść -- choć 3/4 mieszkańców ich nie chce, sąd chyba uznał,
    iż ciecie mogą zostać...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'