    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bez Belki - ostatnia szansa
    Date: Tue, 14 Feb 2012 22:38:50 +0100

    Szymon <...@w...pl> writes:

    > Ale to chyba nie w PL. Podwoiłoby koszt takiej lekcji. No i kwestia

    Zaraz, ale w obecnym rozwiązeniu 1 z tych nauczycieli pobiera emeryturę,
    a drugi uczy - więc i tak "płacimy" na 2.[1][2]
    Czy gdzieś popełniam błąd?

    KJ

    [1] -tyle że znając pęd do oszczędności zostawi się tylko tego jednego
    65-letniego
    [2] - nie wypowiadam się nt. dotrzymywania bądź nie "umowy społecznej" -
    nie znam się na tym.

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/