  • Data: 2008-03-09 10:13:18
    Temat: Re: banki a weryfikacja nadawcy
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości
    news:fqv4sn$hqs$1@inews.gazeta.pl...

    > Urząd skarbowy po prostu potraktuje wszystko co na Twoim koncie widnieje
    > z plusem jako Twój dochód. A podatek w zależności od wielu czynników
    > wynosi od 0 do 75%.

    czyli nie znajdzie za wiele bo dałem bratu kasę na spłatę kredytu
    mieszkaniowego
    czy tu też może chcieć się przyczepić? bo widzę na grupie sporo teorii
    spiskowych

    i tak naprawdę nie rozumiem z czego miał się ucieszyć urząd skarbowy?
    z tego że mam kilka kont?
    czy z tego że w ciągu roku na moje konto wpłynie ok. 300zł bo ktoś i
    zapłacił za kilka przedmiotów z allegro i ja za nie?
    czy z tego że brat używa mojego konta a ja jego? np mi lukas nie jest
    potrzebny, ale czasem może się przydać, bratu inteligo zbyteczne ale to
    jednak bezpłatna wpłata w PKOBP i darmowe i bezzwłoczne przelewy do
    inteligo i PKOBP

    reasumując:
    BGŻ jest dobry i jest to jedyny bank internetowy darmowy w mojej
    miejscowosci z darmowymi przelewami
    POLBANK ma dobry procent, więc wypłata leci do niego
    MBANK szybko można przelać kasę a masa allegrowiczów jest w mbanku
    INTELIGO j.w,. niestety płatne zewnętrzne przelewy, ale za to wpłacić mogę
    na miejscu w PKOBP

    brat ma ponadto LUKAS'a z niego dokonuje wszystkie opłaty: raty, prąd itp.
    BGŻ założył tylko dla darmowych przelewów, ale że teraz mbank już też ma
    darmowe BGŻ poleci...