    From: Riddick <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bank wysyla dokumenty na zly adres - odszkodowanie?
    Date: Fri, 15 Jul 2005 20:10:45 +0200

    Akurat czy to się będzie nazywać 'odszkodowanie' czy inaczej to sprawa
    drugorzędna. Jak czytam takie rzeczy to od razu sobie myślę, że ktoś się
    naoglądał za dużo amerykańskich filmów (w których jest mnóstwo procesów
    sądowych i różnego rodzaju odszkodowań za wszystko). Ja chyba kiedyś
    spotkałem na swojej zawodowej drodze osobę podobną do Ciebie. Mieliśmy w
    firmie awarię telefonów. Po dwóch dniach wpadł do nas do pokoju jeden z
    naszych kontrahentów i zażądał odszkodowania za to, że nie mógł się do
    nas dodzwonić i musiał do nas przyjechać (swoje biuro miał 600m od
    naszego). Śmiech na sali!!!
    A skoro tak Ci źle w tym kraju i uważasz, że gdzieś Ci będzie lepiej i
    NORMALNIEJ to paszport w rękę i droga wolna!!! Mam dość osób tak dla
    zasady twierdzących jak to w naszym kraju jest beznadziejnie! A
    pamiętasz co było jeszcze 15 lat temu? 15 lat temu byś nawet nie
    pomyślała o kredycie!
    Ale zakładam, że taka już Twoja uroda, że masz roszczeniową postawę do
    całego świata.