  • Data: 2002-04-26 12:10:24
    Temat: Re: bank ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem w tym, ze jeszcze nie jestem studentem :-/ Skonczylem 18 lat
    (kilka
    > dni temu :-) ) i uczeszczam do LO.
    > Mam nadzieje, ze bede traktowany studencko ?

    BZWBK konto Junior, mBank normalnie, Lukas to samo.
    Jako, ze jestes z Wawy (??? :) mozesz zobaczyc Multibank.

    ale wydaje mi sie, ze chyba w Wawie bedzie lepiej cos Euronetowego - bo
    chociaz mam w BZWBK to jednak czesciej widze bankomat Euronetu niz tego
    banku.

    Pamietaj jednak ze w BZWBK wyplacisz sobie np 10 zl :) a w Euronecie tylko
    po 50 zl. - Dla Ciebie to tez moze byc wazne.
    Funcjonalnosac jak dla ciebie BZWBK i Lukasa bedzie taka sama. Jesli
    rodzicie beda Ci przeleweali na konto - czyli odpadnie chodzenie do placowki
    wybralbym mBank :)