  • Data: 2003-09-12 19:40:37
    Temat: Re: ankieta mBanku
    Od: Krystek <k...@s...pl_> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Laik napisał:
    > podpisalem sie na koncu ;-)

    Babcia wypełnia papiery w banku. Urzednik mówi na koniec:
    - A jeszcze musi sie pani tu podpisac.
    - A jak sie mam podpisac?
    - No, normalnie - tak, jak sie pani podpisuje na listach.
    Babcia napisała: "Caluje Was mocno - Babcia Alina"

    > brak euronetu w miescie jest tym bardziej dolegliwy.
    > dlatego wybralem jako druga siec (w ankiecie mBanku) BZWBK. wtedy moglbym
    > zrezygnowac z Lukasa.

    A ja jako uzupełnienie bankomatów Euronetu wybrałem Bank
    Przemysłowo-Handlowy PBK SA bo to (wg linku
    http://www.karty.pl/wykaz/info.htm - nie wiem na ile aktualne są te
    informacje) 3-cia największa sieć bankomatów w Polsce i byłaby niezłym
    uzupełnieniem do już istniejących Euronetów. :)

    Pozdrawiam,

    K.