eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiamatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank › Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
    Date: Wed, 17 Oct 2012 10:45:47 +0200
    From: Matt <m...@m...ms>

    On Tue, 16 Oct 2012 13:14:04 +0200, az.anonim <a...@o...pl> wrote:

    > Proszę nie traktować tego jako gorzkich żali, ale bardziej jako
    > ostrzeżenie przed nadmiernym zaufaniem dla bluecashowych "przelewów
    > ekspresowych". Nie polecam ani przelewania dużych sum, ani wykonywania
    > zleceń w sytuacjach krytycznych np ostatniego dnia spłaty karty
    > kredytowej. Można się obudzić w naprawdę przykrej sytuacji z ręką w
    > nocniku :(

    Nie jesteś pierwszy, który miał problem z przelewem w Blue Media. Problem
    z nimi (dla nich) jest taki, że ta usługa tak naprawdę jest mało
    przydatna. Jeśli mogę poczekać na realizację przelewu do końca dnia
    roboczego, to robię zwykły Elixir. Jeśli nie mogę czekać, mam nóż na
    gardle, to absolutnie nie korzystam z Blue Media, bo właśnie mogę się
    obudzić w jeszcze gorszej sytuacji. W takich sytuacjach, o ile tylko to
    możliwe, wolę pojechać do miasta, wyjąć gotówkę z jednego banku i wpłacić
    do drugiego, w placówce lub we wpłatomacie. Ewentualnie wpłacić w kasie
    urzędu lub na poczcie jeśli wystarczająca jest "data stempla pocztowego".

    Matt