eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiamatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank › Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 16 Oct 2012 04:14:04 -0700 (PDT)
    Subject: Re: amatorszczyzna blue media czyli "błyskawiczny" bluecash do meritum bank
    From: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W dniu wtorek, 16 października 2012 11:12:59 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:

    > update: w poniedzialek poznym popoludniem mój zwrot trafił do "kolejki zwrotów
    oczekujących na realizację". Nietety kolejka się przyblokowała, bo tym razem przelewy
    ekspresowe nie docierają do multibanku! Na moją sugestię, żeby przelać zwyklym
    elixirowym przelewem miedzybankowym pan konsultant stwierdził, że formalnie może to
    trwać do trzech dni roboczych.

    kolejny update: okazuje się, że w momencie kiedy przelew trafi do "kolejki zwrotów"
    nie można już go wycofać i puścić zwrotu przelewem zwykłym.

    Więc sytuacja jest taka, że blue media umywa ręce a mi jako klientowi pozostaje
    jedynie czekać az multibank rozwiąze problem z przyjmowaniem przelewów
    natychmiastowych. Oczywiście ani jedna ani druga strona nie wie kiedy to nastąpi,
    moze jutro, moze za tydzień.

    Proszę nie traktować tego jako gorzkich żali, ale bardziej jako ostrzeżenie przed
    nadmiernym zaufaniem dla bluecashowych "przelewów ekspresowych". Nie polecam ani
    przelewania dużych sum, ani wykonywania zleceń w sytuacjach krytycznych np ostatniego
    dnia spłaty karty kredytowej. Można się obudzić w naprawdę przykrej sytuacji z ręką w
    nocniku :(