  • 11. Data: 2009-02-03 14:10:27
    Temat: Re: a Zuber powiedział...
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gm9id7$18p$1@news.onet.pl...

    > Ale pierdolisz! Co ma do tego polityka?! Zuber jest z tej partii, która mu
    > płaci. Daje dupy zarówno dla PO jak i PIS. I nie gra roli czy ktoś ma
    > zawistną kartoflaną mordę czy rudy faszystowski pysk.
    > Wkurwiają mnie takie idiotyczne posty jak Twój.
    >
    > Dombrek

    Bardzo dobrze, ze ciebie wkurwiaja....Znaczy sie otrzymales troche prawdy na
    twarz....

  • 12. Data: 2009-02-03 14:12:56
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote in message

    > Sorry za uwagę, ale muszę coś ci powiedzieć tak od siebie.
    >
    > Trzeba być naprawdę debilem żeby uwierzyć że wódz jednej największej
    > partii nie wiedział co to konto w banku.
    > Wg mnie te socjalistyczne skurw....syny oczywiście mają konta - tylko
    > pochowane w szwajcarii razem z Kwaśniewskim, a opowiadanie tego typu
    > bzdetów to oczywista propaganda w stylu " Putin zabił Tygrysa w Tajdze"
    > Jak widać na załączonym przypadku to Polska około 30 mln przydupasów bez
    > odrobiny rozsądku ...

    On wiedzial co to konto w banku ale jak powiedzial, nie ma konta, bo bal
    sie, ze ktos moglby mu wplacic pieniadze bez jego wiedzy.....A to, ze to
    wszystko zlodzieje to juz inna sprawa....

  • 13. Data: 2009-02-03 14:24:48
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:gm9gcc$q6b$1@news.onet.pl...
    > Dziś rano w programie kawa czy herbata Zuber powiedział, że (cytuję):

    A Donald Tusk wiesz co powiedział o tym co giełda najlepiej obrazuje?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 14. Data: 2009-02-03 14:30:46
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > On wiedzial co to konto w banku ale jak powiedzial, nie ma konta, bo bal
    > sie, ze ktos moglby mu wplacic pieniadze bez jego wiedzy.....A to, ze to
    > wszystko zlodzieje to juz inna sprawa....

    Powiem ci że z każdym dniem odczuwam coraz większy szacunek do telewizyjnej
    propagandy. Powiem ci również że osobiście gratuluje TVN-owskim przodownikom
    w wyszkolenia propagandowego Justynie Pochanke i Bogdanowi Rymanowskiemu
    oraz Szymonowi Majewskiemu

    Laureaci Telekamer 2008: wygrali Rymanowski i Pochanke
    http://tiny.pl/v4wn

    którzy tak tak perfekcyjnie potrafili wyprać mózgi takim jak ty, że wy
    wszyscy bierzecie ten Walterowsko-Solorzowsko-Michnikowski zbełkot a
    oczywista prawdę i traktujecie jak niepodważalny nieskażony fałszem dogmat.

    Naprawdę wielki szacunek.

    Endriu

  • 15. Data: 2009-02-03 16:06:37
    Od: "Virck" <V...@v...net>

> [...]
    > wszyscy bierzecie ten Walterowsko-Solorzowsko-Michnikowski zbełkot a
    > oczywista prawdę i traktujecie jak niepodważalny nieskażony fałszem

    Ale to nie bylo w TVN....A ty co jeden z tych z Czestochowy co stal z
    tablica masoni won?

  • 16. Data: 2009-02-03 16:30:40
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ale to nie bylo w TVN....

    A jakież to ma znacznenie która to z "publicznych" telwizji ?:

    Hodowla Lisów jako "misja społeczna"

    " [...] Już się wyjaśniło, na czym polega "misja społeczna" państwowej
    telewizji. Na skutek jakichści tajemniczych burz w szklance wody, a może
    nieporozumień w klubie gangsterów, pani Hanna Lisowa, małżonka redaktora
    Tomasza Lisa, utraciła posadę prezenterki, czyli tzw. "gwiazdy". Nie byłoby
    w teym może nic specjalnego, gdyby nie wiadomość, że na otarcie łez otrzyma
    od państwowej telewizji milion złotych. Pomijając już okoliczność, że to o
    cały milion złotych za dużo, można nabrać podejrzeń, że cała ta sprawa może
    być przedmiotem dyskretnej umowy państwa Lisów z panem prezesem Urbańskim.
    On ich zatrudni, a potem panią Lisową zwolni, ale w kontrakcie będzie ten
    milion odprawy, którym już wszyscy zainteresowani sprawiedliwie się
    podzielą. Nie jest zatem wykluczone, że na tym właśnie polega sławna "misja
    społeczna", o której tyle słyszeliśmy w ostatnich miesiącach. Czyż
    wyposażanie wybranych rodzin z publicznych pieniędzy nie można potraktować
    jako misji społecznej? Wprawdzie rodziny budują w ten sposób prywatne
    fortuny, ale czyż ułatwianie powstawania tzw. "starych rodzin" nie jest
    misją społeczną?
    Jest to zresztą znakomita ilustracja trafności spostrzeżenia Miltona
    Friedmana, który mówił o czterech sposobach wydawania pieniędzy: pierwszy -
    gdy wydajemy własne pieniądze na własne potrzeby, drugi - gdy wydajemy
    własne pieniądze na kogoś innego, trzeci - gdy wydajemy cudze pieniądze na
    własne potrzeby i czwarty - gdy wydajemy cudze pieniądze na kogoś innego.
    Pan prezes Urbański wydaje pieniądze w sposób czwarty, bo w przeciwnym razie
    nigdy by pani Lisowej aż tyle nie dał, a nie można wykluczyć, że nie dałby
    jej nic. Skoro jednak może pełnymi garściami czerpać z "abonamentu", czyli
    majątkowego podatku od posiadania telewizora, to rzeczywiście - dlaczego ma
    sobie i państwu Lisom żałować? Nie ma żadnego powodu, ale też i my nie mamy
    najmniejszego powodu, żeby ten haracz m.in. na futrowanie rodziny państwa
    Lisów opłacać. Nieprawdaż? Niechże więc odtąd "misję społeczną" finansują
    sobie bez naszego udziału. [...]".

    W poszukiwaniu symetrii
    http://www.michalkiewicz.pl/ndz_2007-01-13.php

    "[...] Niechże tygodnik "Wprost" przypomni nam dzisiaj swoją ówczesną
    okładkę ze zdjęciem Jana Olszewskiego, niechże red. Lis opowie nam, dlaczego
    na sejmowym korytarzu łapał za rękaw prezydenta Wałęsę wołając: "panie
    prezydencie, niech pan nas ratuje!". [...]".

    >A ty co jeden z tych z Czestochowy co stal z tablica masoni won?

    Nie, ja tylko (podobnie jak Michalkiewicz) wolnego rynku w Polsce szukam

    Endriu

  • 17. Data: 2009-02-03 17:17:09
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    > A jakież to ma znacznenie która to z "publicznych" telwizji ?:

    No tak...Przyczyna zawsze jest TV...Ona jak klamala w komunie, tak i dzis
    klamie...Wszedzie spisek....

  • 18. Data: 2009-02-03 17:35:01
    Od: Krop <k...@g...pl>

    Virck pisze:
> [...]
    > kartofel) nawet nie mial konta w banku, bo mowil, ze jeszcze by mu ktos
    > zrobil kawal i wplacil jakies pieniadze na konto....

    .
    Kolejna ofiara która zamiast mózgu ma TVN.

  • 19. Data: 2009-02-03 17:49:16
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Krop" <k...@g...pl> wrote in message

    > .
    > Kolejna ofiara która zamiast mózgu ma TVN.

    Ja wiem, ze pewnych faktow nie chce sie sluchac....i wtedy zawsze mozna
    zwalic na TVN...Mozna tez na pedalow....Ale jedno w czym kartofel mial racje
    to plany likwidacji WGPW....

  • 20. Data: 2009-02-03 17:49:23
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > No tak...Przyczyna zawsze jest TV...Ona jak klamala w komunie, tak i dzis
    > klamie...Wszedzie spisek....

    Tu nie ma żadnego spisku. Tu jest tylko najzwyczajniejsze reprezentowanie
    interesów właścicieli stacji, niekoniecznie zgodnego z interesem
    narodowym...

    Endriu