  • 1. Data: 2004-08-04 15:50:48
    Temat: Zrywanie lokaty w VVBanku
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    VWbank sobie w kulki leci.
    Lokata założona z Pluskonta i zerwana, to wydawało mi się, że środki wrócą
    na Pluskonto, a tu surprise - wróciły na e-direct, a że na e-direct mam
    nikie limity przelewów, to dodatkowe utrudnienie w ten sposób powstało.
    Oj gdyby nie oprocentowanie, to ... ;-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2004-08-04 16:34:06
    Temat: Re: Zrywanie lokaty w VVBanku
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cer0kh$m48$1@news.onet.pl...
> [...]
    > nikie limity przelewów, to dodatkowe utrudnienie w ten sposób powstało.
    > Oj gdyby nie oprocentowanie, to ... ;-))

    ustal sobie duze limity na oba konta, bo skoro i tak wiecej trzymasz na
    pluskoncie to nie ma sensu ustalac niskiego limitu dla e-direct (przed
    niczym to nie zabezpiecza). Nie wiem, ja zrywalem lokate, ktora sie
    odnawiala w dniu zapadalnosci i kasa przeszla na pluskonto, z ktorego byla
    zakladana lokata.

  • 3. Data: 2004-08-04 16:56:04
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ustal sobie duze limity na oba konta, bo skoro i tak wiecej trzymasz na
    > pluskoncie to nie ma sensu ustalac niskiego limitu dla e-direct (przed
    > niczym to nie zabezpiecza).

    Tak też i właśnie czynię :)

    > Nie wiem, ja zrywalem lokate, ktora sie
    > odnawiala w dniu zapadalnosci i kasa przeszla na pluskonto, z ktorego byla
    > zakladana lokata.

    A u mnie na e-direct. Sprawdziłem w historii i na pewno była zakładana z
    Pluskonta.
    Ciekawe ....

  • 4. Data: 2004-08-05 11:56:10
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > niczym to nie zabezpiecza). Nie wiem, ja zrywalem lokate, ktora sie
    > odnawiala w dniu zapadalnosci i kasa przeszla na pluskonto, z ktorego byla

    Dostałęm następujące info z banku
    "
    Czy likwidował Pan lokatę z poziomu rachunku Plus Konto czy Konto e-direct?
    Przy zakładaniu (likwidacji) lokaty środki przeksięgowywane są z (na)
    rachunku na którym jest klient w chwili dokonywania tej operacji.
    "