    From: "kubakj" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zrobiłem debet w USA i co dalej?
    Date: 12 Sep 2005 22:31:42 +0200

    > Tylko jedno ale!!!
    > W USA (przynajmniej w Stanie Missouri) zakladalem konto w Bank of America
    > bez SSN !!! Zreszta nawet paszportu nie pokazywalem tylko tkaie
    > miedzynarodowe IDi prawko miedzynarodowe... wiec jak by ktos sie bardzo
    > postaral , raczej nic by mu nie zrobili

    Ale kopie tego ID zrobili sobie, twoje dane osobowe byly pewnie prawdziwe, wiec
    jak pojdziesz nastepnym razem do Bank of America, to ci powiedza dowidzenia.
    Pozatym w USA bank przekaze info do collection, a oni cie nachodza przez jakis
    czas, a potem maja to gdzies, ale twoj rekord bedzie wisial i wisial, az
    zechcesz cos wreszcie zrobic, to ci wszedzie powiedza: napraw swoj rekord i
    wroc. Nie takie przekrety jak mowisz juz czarni robili w USA, a ty chcesz ich
    oszukac?