eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZnikniecie pieniedzy z konta bankowego- co robic? › Re: Znikniecie pieniedzy z konta bankowego- co robic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znikniecie pieniedzy z konta bankowego- co robic?
    Date: Wed, 18 May 2005 01:10:56 +0200
    Organization: Pro Futuro
    Lines: 37
    Message-ID: <d6dtlu$dgd$1@opal.futuro.pl>
    References: <d6b09e$atd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d...@C...Gorzenski.private>
    <d6dl10$4eo$1@nemesis.news.tpi.pl> <d6dl1q$a3v$1@opal.futuro.pl>
    <d6dm1a$buv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ntwklan-62-233-254-13.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1116371454 13837 62.233.254.13 (17 May 2005 23:10:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 May 2005 23:10:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.7) Gecko/20050414
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <d6dm1a$buv$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Enigmail-Version: 0.86.0.0
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:349104 pl.soc.prawo:298268
    [ ukryj nagłówki ]

    Thorn wrote:
    >>Co ma do tego prawo? Ełłae humanum est. A maszyny też robią tylko ludzie.
    >
    > W koncu pieniadze sa klienta a nie banku.

    Owszem.

    > Jakim prawem bank blokuje srodki, ktore nie powinien blokowac?

    Bo póki co maszyny mówią bankowi, że miały miejsce trzy transakcje na
    taką samą sumę. Może się zdarzyć? Może.

    Dopiero reklamacja sygnalizuje bankowi, że coś się popsuło.

    > A jakby narazil klienta na straty? A nerwy
    > wlasciciela konta? Czas ktory trzeba poswiecic na wyjasnienie sprawy?

    W porządnym banku środki są odblokowywane w chwili reklamacji - najwyżej
    w przypadku pomyłki klienta klient jest kosztami błędnej reklamacji
    obciążany. W porządnym banku także złożenie reklamacji nie jest
    czasochłonne.

    [ciach]

    > Maszyny mozna kontrolowac. Zakup byl zrobiony w sobote, a juz mamy prawie
    > srode.

    A reklamacja została złożona kiedy? Czy może póki co nie została złożona
    i tylko się pienisz na bank, który póki co oficjalnie nie wie, że coś
    jest nie tak.

    > Ta osoba, ktora kontroluje "maszyny" powinna juz dawno skorygowac ten
    > blad. A nie, ze codziennie dowiadujemy sie, ze ubywa pieniedzy z rachunku!

    Które maszyny? Kto kontroluje? Masz zerowe pojęcie o mechanizmach
    biorących udział w transakcjach karcianych. W tym przypadku - sądząc po
    opisie - nawaliło połączenie telefoniczne. A bank za telefony nie odpowiada.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1