  • 11. Data: 2009-09-22 15:10:43
    Temat: Re: Znikneły pieniądze
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 22 Sep 2009 16:34:40 +0200, w <h9akko$1oe$2@news.vectranet.pl>, Peet
    <w...@a...com> napisał(-a):

    > Ile liter było w tytule przelewu?

    I czy adresat był dobry (Eurobank sprawdza).

  • 12. Data: 2009-09-22 15:36:10
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Ale śmieszne.

  • 13. Data: 2009-09-22 15:43:45
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Peet wrote:

    > Ile liter było w tytule przelewu?

    A przy ilu literach w tytule znikaja pieniadze?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 14. Data: 2009-09-22 15:44:37
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > I czy adresat był dobry (Eurobank sprawdza).

    Wszystko było jak należy. Dzwoniłem rano do obu banków i każdy się zarzekał
    że u nich wszystko OK. Polbank miał niby wczoraj wysłać, a Eurobank
    twierdził że nic nie dotarło. Pewnie na ponad 24 godziny wcięło je w KIR.

    Na szczęcie dzisiaj już wszystko OK zguba się znalazła.
    Zrobiłem dzisiaj jeszcze kilka przelewów testowych do różnych banków i nie
    była żadnej problemu.
    Ciekawi mnie tylko który bank sobie przetrzymał moja kasę na 1 dzień, ach te
    odsetki :)

    Damian

  • 15. Data: 2009-09-22 15:45:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 22 Sep 2009 17:43:45 +0200, w <h9arc6$6sf$1@online.de>, Tomasz Chmielewski
    <m...@n...wpkg.org> napisał(-a):

    > A przy ilu literach w tytule znikaja pieniadze?

    Nie znikają, ale wracają AFAIK następnego dnia.
    Przy mniej niż 3 AFAIK.

  • 16. Data: 2009-09-23 08:18:35
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    jacko pisze:
    > Policja nie pomoze. Tylko specjalna komisja sledcza.
    > Skontaktuj sie jak najszybciej z jakims poslem ze swojego okregu wyborczego,
    > oni wiedza jak w sejmie stworzyc nowa komisje sledcza. Sprawa jest powazna,
    > powiedzialbym nawet ze wagi panstwowej (bank ukradl obywatelowi przelew!!!)
    > wiec na pewno cie od razu posluchaja. Efekt murowany.

    Do partii prawicowej najlepiej. Oni tam zaraz RM i tego pana z Torunia
    do roboty zaciągną. Jak się zrobi afera, to jeszcze dostaniesz
    odszkodowanie, jakiś prezent od banku. Nikt z RM nie chce zadzierać. I
    niech mi ktoś teraz powie, że ten pan co się ojcem każe nazywać nie robi
    nic pożytecznego dla społeczeństwa;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 17. Data: 2009-09-23 14:40:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawi mnie tylko który bank sobie przetrzymał moja kasę na 1 dzień, ach
    > te odsetki :)

    Jakie odsetki?
    Jaka masz date obciazenia na rachunku wyjsciowym a jaka uznania na
    docelowym?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2009-09-23 16:00:26
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Jakie odsetki?
    > Jaka masz date obciazenia na rachunku wyjsciowym a jaka uznania na
    > docelowym?

    Wyszły z Polbanku:

    Data księgowania 21/09/2009
    Data transakcji 21/09/2009

    doszły do Erobanku:

    data księgowania 22-09-2009
    data realizacji 22-09-2009

    więc 1 dzień jestem w plecy.

  • 19. Data: 2009-09-23 17:48:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Damian_niusy wrote:

    > Wyszły z Polbanku:
    >
    > Data księgowania 21/09/2009
    > Data transakcji 21/09/2009
    >
    > doszły do Erobanku:
    >
    > data księgowania 22-09-2009
    > data realizacji 22-09-2009
    >
    > więc 1 dzień jestem w plecy.

    Nie jestes dzien w plecy.
    Gdyby doszly wczesniej bylbys jeden dzien do przodu.

  • 20. Data: 2009-09-23 18:05:00
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Nie jestes dzien w plecy.
    > Gdyby doszly wczesniej bylbys jeden dzien do przodu.

    Że niby co ?. Jak przelewy dochodzą w ten sam dzień to wszyscy jesteśmy do
    przodu ?