  • 1. Data: 2006-03-22 15:46:43
    Temat: Zmiana OFE
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Witam,

    Jeżeli zmieniam OFE to czy moje środki zgromadzone w dotychczasowym OFE
    zostaną przeniesione bezpośrednio do nowego OFE czy ja je dostanę a
    potem będę musiał przelać do nowego OFE? Jak to się odbywa?
    Przemek

  • 2. Data: 2006-03-22 16:10:43
    Temat: Re: Zmiana OFE
    Od: "flagor" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zostaną przeniesione bezpośrednio do nowego OFE czy ja je dostanę a
    > potem będę musiał przelać do nowego OFE? Jak to się odbywa?

    środki wędrują przez KDPW.
    całkowicie bez twojego udziału, chyba że będzieś musiał zapłacić za
    transfer - zależy kiedy przystąpiłęś do OFE i jaki masz staż członkowski.

  • 3. Data: 2006-03-22 17:10:44
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    flagor napisał(a):

    > środki wędrują przez KDPW.
    > całkowicie bez twojego udziału, chyba że będzieś musiał zapłacić za
    > transfer - zależy kiedy przystąpiłęś do OFE i jaki masz staż członkowski.

    Staż jest ponad 2 letni więc nie będę płacił za transfer.

    Dzięki za odpowiedź.

    Przemek

  • 4. Data: 2006-03-24 17:09:51
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    > Staż jest ponad 2 letni więc nie będę płacił za transfer.
    >
    > Dzięki za odpowiedź.

    Pamiętaj o tym, że staż jest liczony za okresy składkowych. Rok przerwy w
    składkowaniu przerywa staż członkowski