eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZlecenie Stale rachunki › Re: Zlecenie Stale rachunki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zlecenie Stale rachunki
    Date: Mon, 25 Sep 2006 07:00:15 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <ef8gcg$2qa$2@inews.gazeta.pl>
    References: <ef3nih$4sb$1@inews.gazeta.pl> <ef3njj$4um$1@inews.gazeta.pl>
    <ef3nod$s2q$1@opal.futuro.pl> <ef3sro$4d2$1@news.dialog.net.pl>
    <ef64jn$2f2$4@atlantis.news.tpi.pl> <ef65je$e33$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ef6773$gl4$1@nemesis.news.tpi.pl> <ef68km$ijb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ef69aq$imo$1@atlantis.news.tpi.pl> <ef7nc2$qih$1@news.onet.pl>
    <1ecdf$45179836$540ad935$29958@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: 71-8-210-71.dhcp.stls.mo.charter.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1159185617 2890 71.8.210.71 (25 Sep 2006 12:00:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Sep 2006 12:00:17 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <1ecdf$45179836$540ad935$29958@news.chello.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:397251
    [ ukryj nagłówki ]

    MK wrote:
    > "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> wrote in message
    > news:ef7nc2$qih$1@news.onet.pl...
    >
    >> W zleceniu stałym ze zmienną kwotą (i terminem) składasz zlecenie w
    >> banku (żeby płacili zgodnie z przysłanymi fakturami) oraz drugie u
    >> świadczeniodawcy - żeby wysyłali kopię/oryginał faktury do banku.
    >
    > Przeciez to jest zwykle polecenie przelewu. Ty upowazniasz bank zeby je
    > zlecal w twoim imieniu. Ciekaw jestem jak brzmi tresc takiej
    > dyspozycji/upowaznienia, bo co mam wrazenie, ze jak pracownik banku przesle
    > za duzo kasy, to bank moze sie wypiac i powiedziec zeby klient sam sobie
    > odkrecal nadplate.

    Nie.
    To bank odkręca bo wykonał coś do czego nie był upoważniony.
    A upoważniony był do przelania pieniędzy w dacie i kwocie wskazanej na
    rachunku, a tego nie zrobił i za to odpowiada.


    , w przypadku Direct Debit klient ma mozliwosc jego
    > odwolania w ciagu 30 dni od jego realizacji. Zaleta Direct Debit jest
    > jeszcze to, ze w przypadku zmiany rachunku wierzyciela nie trzeba nic robic.
    > Kasa po prostu wedruje na inny rachunek. Zwykle rowniez w przypadku braku
    > srodkow na rachunku w danym dniu wierzyciel moze sprobowac ponownego
    > obciazenia rachunku, w tym tak zwanym stalym zleceniu nie ma takiej
    > funkcjonalnosci.


    zgadza się.
    polecenie zapłaty idzie elektronicznie, więc dopóki to my nie zmienimy
    rachunku to wszystko działą.
    w zleceniu stałym brak kasy na rachunku oznacza niewykonanie zlecenia.
    Ale to nie problem banku tylko klienta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1