    From: "Mario" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zlecenie Stale rachunki
    Date: 24 Sep 2006 14:31:13 -0700

    > Pytam się po co mam iść z rachunkiem do banku i jeszcze mówić że chcę
    > opłacać w ten sposób rachunki.
    > Chyba po to, że pani w banku zrobiła wielki wytrzeszcz oczu ze zdziwienia.
    > Po pierwsze po co mam iść do banku z rachunkiem, po drugie co to znaczy
    > w TEN SPOSÓB opłacać rachunki.
    > W jaki sposób? latać na pocztę?
    > Co ma zrobić babka w banku jak przychodzi klient kładzie rachunke na
    > blacie i mówi. "ja chcę w ten sposób opłacać rachunki."

    Pracownicy banku znają produkty, które sprzedają /m.in. polecenie
    zapłaty i zlecenia stałe/ i są po to aby klientom wyjasniać
    wątpliwości i im pomóc. Polecenie zapłaty /PZ/ i zlecenia stałe
    /ZS/ to są typowe produkty bankowe dla klientów detalicznych.Jeżeli
    przychodzi klient do banku i mówi "ja chcę w ten sposób opłacać
    rachunki." to zadaniem pani w banku jest wytłumaczyć klentowi jaki
    formalności musi dopełnić.

    Nie przesadzacie trochę?! Przecież PZ i ZS to nic nadzwyczjanego.
    Wystarczy wypełnić trochę rubryczek i wrazie czego zapytać w banku,
    jak jest się niezbyt kumaty w arkanach bankowwości ;-)

    Nie rozumiem Twojego powyższego postu - na forum parę osób Ci już
    wyłożył kawę na ławę. Bez przesady.

    MARIO