    From: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zlecenie Stale rachunki
    Date: Sun, 24 Sep 2006 19:58:51 +0200

    Dnia 2006-09-24 17:35, osobnik witek stwierdził, iż:

    > A co fakt udostępniania PZ ma do tego, że są to media?

    A co ma telewizor do kaktusa?

    > Ty jesteś idiota, czy tylko na takiego wyglądasz?

    Fakt, nie przewidziałem, że nie potrafisz czytać.

    > Na księzyć też się lata za darmo, z biurami podróży, którę mają w TOiP
    > wpisane zero.

    Które to są?

    > Banki mają zwykle jakieś nazwy, może potrafisz wymienić chociaż jedną z
    > zerem w odpowiedniem pozycji.

    ING, Multibank, Millennium, BPH, mBank, Citibank Handlowy. Praktycznie
    każdy. Wystarczy wejść na www.nazwatwojegobanku.pl (albo com.pl, jakbyś
    i z tym miał problem) i sprawdzić TOiP.

    > No tak, z językim polskim to u ciebie ciężko.

    U ciebie ciężko jest z myśleniem.

    > Pytam się po co mam iść z rachunkiem do banku i jeszcze mówić że chcę
    > opłacać w ten sposób rachunki.

    A gdzie tak napisałem?

    > Chyba po to, że pani w banku zrobiła wielki wytrzeszcz oczu ze zdziwienia.
    > Po pierwsze po co mam iść do banku z rachunkiem, po drugie co to znaczy
    > w TEN SPOSÓB opłacać rachunki.

    Mnie pytasz? Kłopoty masz nie tylko z czytaniem, ale i ze wzrokiem?

    > W jaki sposób? latać na pocztę?
    > Co ma zrobić babka w banku jak przychodzi klient kładzie rachunke na
    > blacie i mówi. "ja chcę w ten sposób opłacać rachunki."

    Może przerzuć się na jakiegoś prostszego newsreadera, skoro masz
    problemy z Thunderbirdem?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl