  • 51. Data: 2005-09-06 19:57:03
    Temat: Re: Zjednoczone bankomaty - jutrzejsza reklama
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Co się zaczyna? Tak, ja wiem, że powinno być konto za 0zł i wszystko
    > za darmo.

    Nie, nie koniecznie za darmo, ale BPH bardzo ładnie upycha w toip różne
    opłaty i czegoś co mogło wyglądać sensownie robie się wielkie nic.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 52. Data: 2005-09-06 20:28:03
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > No a nie jest tak? Wybacz - ale nie wierze, ze nagle im sie zaczela
    > oplacac
    > taka promocja :)
    > 4% na ROR, bankomaty za free, przelewy za free i do tego niskie wymagania
    > co do przychodow.

    Podobna oferte w zasadzie ma tylko ING. ale drozsza chyba 20 (lub 30)zl,
    10zl przy wpływach 5k lub 100k saldo. no i OKO.
    Nawet jesli ta oferta sie utrzyma w peeeekaaao-BePeHahahaha-SA, to obniża %%
    do 0% i podwyższa cene do 25,95 zł :)

  • 53. Data: 2005-09-06 20:44:54
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 06 Sep 2005 21:40:12 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >Co się zaczyna? Tak, ja wiem, że powinno być konto za 0zł i wszystko za
    >darmo.

    zaczyna sie BepeHAHAHAHA :)
    29 zł za płaską kartę :))))))))))))) żartownisie :)))
    jaką jeszcze opłatę znajdziemy? (na czytanie toip tej wymierającej od
    urodzenia oferty szkoda mojego cennego czasu)

    PG

  • 54. Data: 2005-09-07 06:19:58
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    W artykule <dfkrj6$jff$1@news.dialog.net.pl> Marcin Nowakowski napisał(a):

    > 6 zł za jaki przelew? Jeśli masz na myśli ten z konta firmowego, złożony
    > w oddziale z terminem realizacji "dziś", to się zgadza, ale co to ma
    > wspólnego z MAX'em?

    http://www.bankomatyzadarmo.pl/sezam_max_oplaty.pdf

    2. Polecenie przelewu
    2.1 Przelew wewnętrzny na rachunki własne i obce
    (bez względu na system realizacji przelewu),
    z zastrzeżeniem ppkt. 2.2 od każdego przelewu - bez opłat

    2.2 Przelew wewnętrzny z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
    lub a.vista na rachunki bieżące własne
    dot. prowadzonej działalności gospodarczej - od każdego przelewu - 6 ZŁ

    Jeśli Max zalicza się do ROR'a to jeśli z niego chcesz przelać kasę na
    swój rachunek firmowy - zgarściują 6 zł - TOiP nie rozróżnie przelewów
    via Internet czy oddział :)

    To się nazywa pokręcona oferta.....

  • 55. Data: 2005-09-07 09:58:36
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> napisał w
    wiadomości news:dfkr9f$j5f$1@news.dialog.net.pl...

    > A diabli wiedzą :)

    To skąd wiesz, że coś takiego jest, może więcej szczegółów. :)
    Pewnie jak to BPH będzie trzeba jakieś dziwne warunki spełniać :)

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 56. Data: 2005-09-07 10:14:29
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-07 11:58- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Przemek, gdy pisał(a):

    > To skąd wiesz, że coś takiego jest, może więcej szczegółów. :)
    > Pewnie jak to BPH będzie trzeba jakieś dziwne warunki spełniać :)

    Zepsuły Ci się google?
    Ogólne informacje są na stronie BPH, a Opłaty są w TOiP. Co do dziwnych
    warunków, to faktycznie mamy zadaje się ciekawostkę: kryterium
    genetyczne. Z TOiP wynika, że prowadzenie konta jest za darmo, ale tylko
    dla dzieci posiadaczy złotego Sezama i klientów ichniego Private Banking.
    Ciekawe czy dopuszczają dowód z DNA...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 57. Data: 2005-09-07 10:34:35
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Z TOiP wynika, że prowadzenie konta jest za darmo, ale tylko dla dzieci
    > posiadaczy złotego Sezama i klientów ichniego Private Banking.

    Ale to chyba nie dotyczy tego o czym my piszemy. Przeczytaj najpierw o co
    chodzi a nie odpisuj sobie a muzą.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 58. Data: 2005-09-07 10:42:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Przemek wrote:
    > Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > Ale to chyba nie dotyczy tego o czym my piszemy. Przeczytaj najpierw o co
    > chodzi a nie odpisuj sobie a muzą.

    A czytałeś TOiP? I info ze strony BPH ? Bo yayco napisał prawdę i w
    dodatku na temat. A więc?

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 59. Data: 2005-09-07 10:50:57
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    > A czytałeś TOiP? I info ze strony BPH ? Bo yayco napisał prawdę i w
    > dodatku na temat. A więc?

    Jasne czytałem i to już jest od dawna, a ja kierowałem pytania apropos nowej
    kampanii Sezama Student o której pisał Marcin.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 60. Data: 2005-09-07 10:51:25
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-07 12:34- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Przemek, gdy pisał(a):

    > Ale to chyba nie dotyczy tego o czym my piszemy. Przeczytaj najpierw o co
    > chodzi a nie odpisuj sobie a muzą.

    Po pierwsze: pytałeś o darmowe konto sezam student, więc o darmowym
    koncie sezam student odpisałem.
    Po drugie: nie "muzą", a "muzom"
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****