  • Data: 2005-01-28 07:19:35
    Temat: Re: Zaświadczenie o zarobkach-sprawdzanie przez Banki
    Od: Ziemowit <n...@p...adr> szukaj wiadomości tego autora

    > Musiales im niezly kit wcisnac ("jestem dyrektorem firmy/oddzialu"...;-)) ze
    > az nie uwierzyli bez sprawdzenia...
    > Wchodza, a ty przy biurku w ciemnej klitce pod schodami...
    > ;-)
    Hihi, wlasnie co ciekawe, nie. Pracuje w duzej firmie i nie mam zadnego
    wplywu na to co jest na zaswiadczeniu (nie da sie "poprosic" aby bylo
    wiecej itp). Faktem jest ze mam jakies tam przeboje z przeszlosci, ktore
    w rejestrach BIK widac, ale to nie jest imho powod do takiego czegos.
    Jak sobie wyobraze kolesi dzwoniacych na bramie "my do pana
    skowronskiego, zobaczyc jego biurko". Geeez, po paru godzinach pareset
    ludzi z firmy pewnie by mialo beke.

    --
    Greetings
    Ziemowit Skowronski