  • Data: 2002-05-24 12:29:13
    Temat: Re: Zastrzezone karty i czeki
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A teraz tak nie jest?
    > Wydaje mi się, że w regulaminie karty jest napisane, ze bank przejmuje
    > odpowiedzielność OD momentu zgłoszenia, czyli chyba natychmiast jak
    zgłoszę
    > utratę karty (?).
    >
    > Niech mnie ktoś poprawi, jeżeli się mylę.

    he he - no wiesz sa rozne banki :)))
    Nawet takie (nie wiem czy jeszcze sa takowe) ze 48 godzin po zgloszeniu...
    Ale jesli bank bierze odpowiedzialnosc od momentu zgloszenia to jest dobry
    bank :) a w sumie powinien od kilku godzin przed (jak CITI).

    No i tutaj problem - jak ostatnio bylo z mBankiem - do jakiego czasu ma byc
    to odpowiedzialnosc.

    Z jednej strony banki ktore wmawiaja, ze plastik to bezpieczny sposob
    placenia a z drugiej ewidentne kwiatki, ktore zdarzaja sie w kazdym banku...
    Niestety