    From: "Marcin_P." <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zastrzeżenie KK
    Date: Wed, 4 Jan 2006 10:25:02 +0100

    Witam,

    > Zastrzeżenie karty nie jest równoznaczne wypowiedzeniu umowy. Zastrzeżenie
    > oznacza zmianę statusu karty i brak możliwości autoryzacji transakcji
    > (elektronicznych). Występuje np. przy zagubieniu lub kradzieży karty. W
    > takim przypadku klient może wystąpić o nową karte do rachunku. Przez cały
    > czas funkcjonuje karta dodatkowa.

    O właśnie i o coś takiego mi chodziło.

    > Z drugiej strony można wypowiedzieć umowę, ale karta pozostaje jeszcze
    > aktywna przez jakiś czas i dopiero później bank zastrzega kartę.

    Tu raczej się mylisz. Jak zamykasz rachunek kredytowy to musisz od razu
    oddać KK lub ją zastrzec. Okres wypowiedzenia jest po to aby transakcje
    które wykonałeś przed wypowiedzeniem umowy spłynęły do banku i zostały
    rozliczone.

    > Z natury rzeczy karta dodatkowa obciąża limit i stanowi zobowiązanie
    > posiadacza karty głównej. Nie wyobrażam sobie zatem, aby karty dodatkowa
    nie
    > została zastrzeżona po upływie okresu wypowiedzenia umowy.

    Tego przypadku raczej nie będę testować ,ale jak wypowiadasz umowę to
    wszystkie karty są blokowane.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.