    From: "Grzegorz" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zasady % kredytów w Multibanku i mBanku
    Date: Thu, 18 Dec 2003 10:02:12 +0100
    Sender: g...@o...pl@w3cache.spss.pl

    > mam dwoch kolegow, jeden bral kredyt mieszkaniowy w BPH ,a drugi kredyt
    > samochodowy.. oboje narzekali..
    > a BPH mial rendencje do wymyslania nowych potrzebnych dokumentow...

    Przydał by się ranking "poziomu biurokracji" i "trudności" otrzymania
    kredytu w różnych bankach.
    Jedne Banki po prostu są mniej zbiurokratyzowane lub rozsądniejsze w
    sprawach zabezpieczeń, albo lepiej zorganizowane, a inne nie.
    Ja kiedyś brałem kredyt hipoteczny w KredytBanku i przeszedłem drogę przez
    mękę... otóż osoba odpowiedzialna za sprzdaż kredytów i cały ten proces,
    dopiero w dniu podpisania umowy kredytowej przypomniała sobie, że muszę
    gonić do urzędu skarbowego opłacić PCC bo inaczej to mi Bank kredytu nie
    uruchomi. Przed podpisaniem umowy kredytowej też wymyślali różne dziwne
    dokumenty. Okazało się też, że w Krakowie zachorował jakiś analityk
    kredytowy i w sumie czekałem chyba miesiąc na decyzję kredytową. Już miałem
    się wycofać i złożyć papiery w innym Banku ale zimny dreszcz mnie przeleciał
    po plecach jak sobie pomyślałem, że muszę zacząć wszystko od nowa :)
    Niezależnie od tego jaką opinię ma jakiś Bank i tak wszystko później zależy
    od kompetencji pracownika który Cię obsługuje.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz