eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w BGŻOptima › Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
  • Data: 2018-02-16 12:33:21
    Temat: Re: Zamknięcie konta w BGŻOptima
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 16.02.2018 11:44, Akarm wrote:
    > Nie. Nie mam żadnego konta wspólnego.
    > Konto Optima i rachunek powiązany są na dwie różne osoby, które nie mają
    > żadnego wspólnego konta.
    > Po raz kolejny powtórzę, że bajki opowiadasz i szukasz problemów tam
    > gdzie ich nie ma.

    Tutaj zapis czatu sprzed kilku minut z konsultantem:

    http://pics.tinypic.pl/i/00958/0mikqk0co44r.png

    Wynika z niego, że zmiana rachunku powiązanego jest niemożliwa jeśli
    dane w przelewie weryfikacyjnym nie zgadzają się z danymi podanymi we
    wniosku o otwarcie konta BGŻ Optima.

    Jeśli masz sytuację jak opisujesz to być może jest to wynik pomyłki
    pracownika podczas weryfikacji, który przepuścił taki przelew. Czy dane
    konta powiązanego były różne w chwili jego zmiany czy zmienione zostały
    po weryfikacji w BGŻ Optima?

    JaceK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1