  • 1. Data: 2012-10-22 08:49:00
    Temat: Zamknięcie konta w Aliorze
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Czy dzisiaj wypowiadając umowę zdążę i nie zapłacę za listopad opłaty za
    prowadzenie?
    Kopię w FAQ-u nie mogę się tego dokopać.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 2. Data: 2012-10-22 10:08:59
    Temat: Re: Zamknięcie konta w Aliorze
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2012-10-22 08:49, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
    > Czy dzisiaj wypowiadając umowę zdążę i nie zapłacę za listopad opłaty za
    > prowadzenie?
    > Kopię w FAQ-u nie mogę się tego dokopać.

    Piszesz, że nie akceptujesz nowej TOiP i to bank wypowiada ci umowę na
    koniec października.

  • 3. Data: 2012-10-22 12:17:58
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    W dniu 2012-10-22 10:08, wiatrak pisze:

    > Piszesz, że nie akceptujesz nowej TOiP i to bank wypowiada ci umowę na
    > koniec października.

    Byłem, załatwiłem.
    Mają od tego swój wniosek; inny niż na stronie www.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 4. Data: 2012-10-22 17:29:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 22 Oct 2012 10:08:59 +0200, wiatrak <w...@y...pl> wrote:

    >Piszesz, że nie akceptujesz nowej TOiP i to bank wypowiada ci umowę na
    >koniec października.
    Ja byłem na początku października. Powiedziałem że nie chce konta za
    które muszę płacić. Dostałem wypowiedzenie z systemu (+moj podpis na
    ekranie + podpis obslugi na wydruku dla mnie). Spytałem jak dlugo
    bedzie sie konto "zamykac" - dowiedzialem sie ze od reki, ze juz jest
    zamkniete. Po zalogowaniu do systemu mam pusty ekran (brak rachunkow).
    Dzwonilem na infolinie i najpierw dowiedzialem sie ze wypowiedzenie
    trwa 30 dni. W ramach wyjasnien dlaczego moj rachunek zniknal od razu
    dowiedzialem sie ze umowa zostala rozwiazana za porozumieniem stron ze
    skutkiem natychmiastowym i oplata nie bedzie naliczona.

    Login dziala dopoki nie wypowie sie umowy ramowej, a zapomnialem to
    zalatwic od razu :) Poki co posiadanie umowy ramowej jest bezplatne,
    ale kto wie co wymysla :D

    WAM

  • 5. Data: 2012-10-22 20:46:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Login dziala dopoki nie wypowie sie umowy ramowej, a zapomnialem to
    > zalatwic od razu :) Poki co posiadanie umowy ramowej jest bezplatne,

    czyli umowę ramową również warto wypowiedzieć? chcę się pozbyć konta w
    Aliorze...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2012-10-23 11:06:03
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    a da sie skonwertowac takie platne konto na konto rachunki bez oplat ?

    mam tam KK u nich i konto maklerskie z jakimis akcjami
    nie chce mi sie tego ruszać

  • 7. Data: 2012-10-23 11:23:42
    Od: a...@g...com

    Ja byłem zamknąć konto, to się dowiedziałem, że mam darmową wersję konta rachunki, a
    założone chyba tylko pod lokaty było. Zostawiłem więc.

  • 8. Data: 2012-10-26 09:49:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 22 Oct 2012 20:46:57 +0200, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    >czyli umowę ramową również warto wypowiedzieć? chcę się pozbyć konta w
    >Aliorze...
    Umowa ramowa obecnie ani ziebi ani poci. Ale jak wprowadza oplate za
    bycie Klientem w sensie umowy ramowej to trzeba bedzie sie znowu bujac
    do nich.

    WAM