  • Date: Tue, 03 Jan 2006 17:08:33 +0100
    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zamienie Volkswagena na Fortisa

    Grzegorz Niedzwiecki napisał(a):
    > Zwykle VE z Volkswagena nie używam tylko przelewam na Maestro Podróżnika i
    > dopiero z niej wyjmuję w bankomacie ale tym razem zrobiłem inaczej i to
    > spowodowało, że wypełniłem już wniosek o e-pakiet w Fortisie. Ponadto nie
    > będę musiał już nosić Maestro i rozglądać się tylko za bankomatami ING.
    > A oto moje przeżycia:

    [ciach]

    według tego, co napisałej w rozliczeniach, a co zgadza się z moją
    praktyką, najlepiej jest płacić (w sklepach, na stacjach) kartą Maestro
    Podróżnika ING. Mają najlepsze kursy rozliczeniowe.

    VWBD 0,1057
    ING 0,1038
    raffi 0,1045

    pomijam tu pobieranie w bankomacie bo to jest często zależne on
    wielkości kwoty (przy procentowych obciążeniach)

    Na jakiej podstawie wysnuwasz wniosek, że Fortis da Ci lepsze kursy?

    andy_nek