  • Data: 2007-09-17 11:19:07
    Temat: Re: Zakup przy pomocy karty. Środki zdjęte po roku
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
    > Po prostu nalezy reklamowac rowniez transakcje, ktore
    > przeprowadzilismy a nie zeszly pieniadze.
    > Wybacz, ale 600 zl jest kwota do zapamietania i dostrzegalna jako
    > nadwyzka srodkow, gdy przeznaczona na cos kwota w tej wysokosci
    > pozostanie niezrealizowana.
    Rozumiem, że trzymasz wszystkie slipy i na każdym zaznaczasz - ten się
    pojawił na wyciągu, jest OK. Jak po miesiącu nie ma na jakimś odfajkowane, że
    jest OK, to co? Dzwonisz do banku? Proszę przelać taką i taką kwotę do
    takiego sklepu? Czy dzwonisz/idziesz do sklepu - hej możecie łaskawie pobrać
    swoją kasę bo mi jeden slip ciągle nie odfajkowany wisi?

    Ja rozumiem, że sprawdzam czy nie ma nie moich transkacji, ale w drugą stronę?

    Poza tym, skąd wiesz że te 600 dla niego to nie to samo co 30 dla Ciebie?

    Pozdrawiam
    Michał M