    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zakup mieszkania - kredyt, inne?
    Date: Fri, 9 Oct 2015 20:17:33 +0200

    W dniu 2015-10-09 o 10:26, Krastiu pisze:
    > Mam na oku do kupienia pewne mieszkanie za 400 tys. pln. Dopiero rusza
    > budowa.
    > Mam z żoną rozdzielność majątkową.
    > Na żonę jest dom. Wart ok. 600 tys. pln. Kredyt z banku na tą
    > nieruchomość na jakieś 150 tys. pln
    > Na mnie jest mieszkanie warte ok. 200 tys. pln. Bez obciążenia jakimś
    > kredytem.
    > Nie mamy żadnych innych kredytów.
    >
    > Jak zabrać się do sfinansowania zakupu tego mieszkania za 400 tys. pln?
    > Czy sprzedać mieszkanie i wziąć kredyt na pozostałą brakującą kwotę?
> [...]

    jeżeli chcecie kupić mieszkanie za 400kzł to min. 10% musicie mieć
    wkładu własnego

    może on pochodzić ze sprzedaży tego mieszkania za 200kzł

    a ten dom jeszcze nie został skończony? kiedy go kupiliście zbudowaliście?

    opcji jest wiele, ale najważniejsze to nie brać jednego kredytu pod
    zabezpieczenie na dwóch nieruchomościach

    --
    pozdrawiam
    RobertS